piątek, 30 grudnia 2016

The best of 2016



Rok 2016 zbliża się do końca więc jest to dobry czas na małe blogowe podsumowanie.
Troszkę się działo na moim blogu w tym roku.
W zasadzie był to dla mnie najbardziej owocny rok. Opublikowałam aż 229 postów!!!
Sama nie mogę się nadziwić kiedy mi się to udało zrobić? 
Myślałam, że jak będę i studiować i pracować to nie będę miała 
czasu na blogowanie, a tutaj proszę taka niespodzianka:-)) 
Czyli im człowiek ma mniej wolnego czasu tym więcej zrobi, 
ponownie potwierdza się ta reguła:-) W zasadzie co drugi dzień byłam tutaj z Wami.
Udało mi się też zorganizować dwa blogowe spotkania, jedno latem, 
a drugie świąteczne spotkanie.
Dzięki temu poznałam kilka bardzo fajnych dziewczyn i nawiązałam nowe przyjaźnie.
Przygotowałyśmy też z dziewczynami fantastyczne spotkanie świąteczne 
w Emma Meble w Poznaniu gdzie poznałyśmy kolejne wspaniałe dziewczyny.
Nitka Design pojawiła się w dwóch czasopismach:-))
Homebook nakręcił filmik w moim domku (niestety jeszcze nie jest dostępny) 
tak więc pod względem blogowym rok mogę uznać za udany. 
Jestem ciekawa co przyniesie następny rok:-)))


2016 is coming to an end so it's a perfect time for some blog summary.
I must say that many good things happened to me this year.
It has been the most fruitful year so far on this blog.
I published 229 posts!! And I don't know when I did it
while working full time and studying  at the same time.
If you don't have much free time then I think you are more organised 
and in fact, you can do more, this rule is true for me:-)
I managed to organize two bloggers' meetings, one in summer and one in winter.
I met a lot of fantastic bloggers and made new friends with some of them.
We prepared a great Christmas event in Emma Furniture showroom.
Nitka Design appeared in two magazines:-))
Homebook made a film at my house (though, it's not available yet)
So I can't complain:-)) It was a good year:-)))
I wonder what the new year will bring me???




A  teraz zapraszam Was do przejrzenia najlepszych postów z 2016 roku
jeżeli się Wam jeszcze nie znudziły:-)))

Here are the links for the best posts of 2016:-)))



2. Z wizytą u Perfekcyjnej Pani Domu 



 3. Słoiczki z Biedronki były w tym roku hitem mojej kuchni, a i Wam się spodobały:-)


4. Metamorfoza naszej sypialni również Wam się bardzo spodobała:-)


5. Nasze letnie blogowe spotkanie cieszyło się dużą popularnością:-)





6. Przypadł Wam też do gustu post z przepisem na rurki z kremem by Agnieszka:-)


7. Z wiosennych postów podobał Wam się ten z białymi zajączkami:-))


8. Nasza relacja z wizyty w Edynburgu



9. Moja sesja z szarą porcelaną Emily:-)


10. I moja kolejna aranżacja tym razem w kolorze blue:-)


A jak Wy oceniacie 2016 rok???

And how about you??? What is your assessment of 2016???

7 komentarzy:

  1. Faktycznie efektywny rok!!! Życzę również kolejnego Takiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)) Dla Ciebie Edytko chyba też ten rok był owocny i to chyba bardziej niż dla mnie.
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  2. Baaardzo owocny ten Twój rok 😊 a dzięki Tobie i my miałyśmy co oglądać 😊
    Miło było też Cię poznać osobiście 😊
    Pomyślności w Nowym Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rok rzeczywiście obfitował w wiele spotkań:-))) Bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję się poznać i mam nadzieję, że to nie pierwsze i nie ostatnie takie spotkanie:-)))
      Pomyślności i dla Was:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  3. Ja jako "zbłąkana internautka" w tym roku 2016 natrafiłam na Twojego bloga i jak zauważyłaś zostałam na dłużej i z tego faktu bardzo się cieszę, że mogę podglądać Twoje PRZYDASIE DOMOWE- fotki ,które mnie inspirują i bezcenne propozycje nakryć stołu dla gości, bliskich :) A tak w prywatnym NASZYM ŻYCIU największe zdobycie i kontrola dla synka CUKRZYCY FreeStyle Libre bo każdy z nas ma jakiś cel a to był nasz NAJWIĘKSZY.
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja "zbłąkana internautko" bardzo się cieszę, że w tej przepastnej sieci trafiłaś do mnie i że zostałaś tu ze mną:-))) Cieszę się, że choć troszkę mogę Cię zainspirować.
      Dla Was też to musiał być wspaniały rok skoro udało się zrealizować tak ważny cel:-))))
      W takim razie w nowym roku życzę Wam dużo zdrowia, szczególnie dla Twojego synka by choroba nie przeszkadzała mu normalnie żyć, być aktywnym i cieszyć się dzieciństwem:-)))
      Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Tak to był piękny rok! :)
    Oby 2017 był jeszcze lepszy niż poprzedni! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...