niedziela, 18 grudnia 2016

Winter table i wieniec adwentowy nr 4



4 niedziela adwentu więc zgodnie z obietnicą mam dla Was dzisiaj 
mój czwarty wieniec adwentowy:-)
Do jego wykonania posłużył mi wieniec zrobiony z igliwia 
oraz metalowy świecznik z Belldeco. I choć nie przepadam za dekorami w złocie
to ten świecznik bardzo mi się spodobał.
Kropkę nad i stanowią naturalne dekoracje w postaci szyszek i cynamonu:-)
Dodatkowo mam dla Was propozycję dekoracji stołu.
Tym razem wykorzystałam moją starą, zimową zastawę od Ter Steege.
Bardzo ją lubię, a jak Wam się podoba???

Miłej niedzieli:-)))


It's the fourth Advent Sunday today so I have for you my fourth advent wreath:-)
To make it I used a ready-made wreath and a metal candle holder from Belldeco.
And although I'm not a big fan of golden decorations
I really liked this candle holder.
I also add some cones and cinnamon and that's it:-)
I will also show you today my winter table layout.
This time I used my old, winter tableware from Ter Steege.
I love it and I call it my winter wonderland:-) 
And what about you? Do you like it?

Have a beautiful Sunday:-)))




































Już za tydzień świętujemy:-)))

We are celebrating Christmas next week:-)))




A na koniec zostawiam Was z moją ulubioną świąteczną piosenką:-)))
Szkoda tylko, że aura nam nie zapewniła tej pięknej białej szaty:-(


I leave you with one of my best Christmas songs:-)))
I only wish we had such a beautiful winter wonderland here:-(

15 komentarzy:

  1. Jak zwykle przepięknie. Świecznik przepiękny. Ale najbardziej podobają mi się te drewniane literki. Jakoś mnie ciągnie do drewna ostatnio. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ostatnio ciągnie do drewnianych ozdób, a im mniej drewno obrabiane tym lepsze:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. No to poszalałaś z tymi wieńcami. Ja ledwo jeden zrobiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałam, cóż tak czasami mam:-))) Pomysłów więcej niż adwentu:-)))
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  3. Ślicznie, jak zawsze :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoją energię, Ja osiadłam tylko na jednym stroiku adwentowym. Zrobiłaś wszystkie dla siebie?
    Zastawa porcelanowa - marzenie! Bardzo mi się podoba. W tym roku kupiłam sobie srebrne talerze ze śnieżynką na środku, fakt że mi się podobają, ale te Twoje skorupki przebijają moje! ;)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zostały u mnie, jakoś chętnych na nie zabrakło i wszystkie były zapalane:-)))
      Porcelana Ter Steege jest urocza, mają wiele serii, ale chyba większość to stare kolekcje. Nie spotkałam się z ich nowymi kolekcjami, chyba, że nie ma ich tylko u nas:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Przepięknie Anitko, takie naturalne dodatki są bardzo bliskie mojemu sercu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię naturalne dodatki. Wieniec i świecznik uroczy. Przepięknie, jak zawsze u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanem naturalnych dodatków:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Zastawa jest urocza ❤
    Złote i drewniane dodatki współgrają swoją klasyką i prostotą :)
    Literki drewniane też mam te .A wianek nr.3 dla mnie wygrywa :-)
    Piosenka lubiana ;)

    Krysia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...