sobota, 10 grudnia 2016

Świąteczna biblioteka:-)


Święta na różowo?? Czy to możliwe?? A czemu nie??
Dawno nie pokazywałam Wam mojej biblioteki,
a już chyba nigdy w świątecznych szatach.
Kolor ścian narzuca określone kolory dekorów, a że ściany są różowe
to i świąteczne dekoracje według mnie powinny być różowe:-)) 
A, że trudno znaleźć takie świąteczne dekoracje to i biblioteki na święta 
nigdy nie przygotowywałam. Ale podczas mojej ostaniej wizyty w Belldeco 
znalazłam cudowne dekoracje właśnie w różowym kolorze i się w nich zakochałam.
Jestem ciekawa czy Wam też się te choinki spodobają?


Christmas in pink?? Is it possible?? Why not??
It's been some time since I showed you my home library,
and I definietly haven't showed you my library in Christmas time.
The pink color on the walls in my opinion imposes the pink decor, at least I think so.
And since it's hard to find pink Christmas decorations 
so I've never decorated my library for Christmas. However, when I was at Belldeco last time 
I saw these beautiful pink Christmas trees and I knew that they will fit perfectly into my library.
I fell in love with them.  I wonder if you like them, too??


















Przyjemnej soboty Wam życzę:-)))

Have a good Saturday:-)))

18 komentarzy:

  1. Takim pięknym Świętom w każdym kolorze jest do twarzy, polubilam niedawno różowy, więc jestem na tak.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam:-))) Nawet w pastelach można przygotować piękne świąteczne dekoracje;-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  2. umarłam z zachwytu!
    ale słodko :) Tak jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie coś dla mnie jestem zauroczona!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twoje gusta:-)))
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje zdjęcia :) Wszystko prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinki są prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekły od pierwszego wejrzenia:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Różowy wymiata bez dwóch zdań!Niteczko, jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miłośniczek różu wciąż przybywa:-))) Ja bardzo lubię ten kolor i jak widać nawet pasuje do dekoracji świątecznych:-))
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Piękne różowe dekoracje 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. byś mogła kilkadziesiąt razy dziennie wstawiać zdjęcia ciągły niedosyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że tak Ci się moje zdjęcia podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Przeuroczo po prostu! Jak w bajce!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne są te choinki, chyba spróbuję własne wykonać samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...