czwartek, 15 grudnia 2016

Pierniczenie z Dr Oetker


Nie wyobrażam sobie Świąt Bożego Narodzenia bez pierników i pierniczków.
Lubię bardzo ten czas przed świętami i wszystkie przygotowania z nimi związane.
A najbardziej lubię piec.
Nasze blogowe spotkanie świąteczne miało upłynąć na pieczeniu pierniczków,
ale tak się zagadałyśmy, że nikt się nie zorientował kiedy przeleciał cały dzień, 
a my niewiele upiekłyśmy:-(
W zasadzie tylko Aga zrobiła ten przepyszny piernik z powidłami.
Uwielbiam piernik z domowymi powidłami.
Do jego ozdobienia wykorzystałyśmy posypki w kształcie śnieżynek od Dr Oetker'a.
Wybór wszelkich posypek jest ogromny i przy odrobinie wyobraźni można pięknie
udekorować swoje wypieki. W końcu je się też oczami więc warto swoje ciacha upiększać.

A Wy upiekłyście już swoje pierniczki???


I can't imagine Christmas without homemade gingerbread:-)))
I like this time of preparation before Christmas because I love baking.
Our Xmas Bloggers Meeting was supposed to be about making gingerbread,
but when we started talking we couldn't stop
and the only cake we baked was this gingerbread.
We decorated it with Dr Oetker's hundreds and thousands:-))
They have got a wide range of different cake decoration gadgets.

Have you already baked your gingerbread?






























Pozdrawiam i miłego czwartku Wam życzę:-)))

Have a good Thursday:-))

19 komentarzy:

  1. Do dekoracji pierników jak widać jesteś przygotowana perfekcyjnie :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko na samo dekorowanie brakuje niestety czasu:-((( Nie wiedzieć czemu, ale przed świętami czas gna szybciej niż zwykle.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. O dobrze trafiłam - szukam powoli inspiracji ciastowych ;) Bo w tym roku przypadło mi pieczenie i tak powoli zbieram informację, patrzę co mnie zaciekawi i może własnie piernik w takiej postaci przygotuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba bardziej lubię piernika w takiej postaci od tradycyjnych pierniczków. Może dlatego, że uwielbiam powidła:-)))
      Pozdrawiam i życzę by ciasto się udało:-)))

      Usuń
  3. Bardzo lubimy słodkości (to chyba nikogo nie dziwi?), a produkty dekoracyjne tej marki należą do naszych ulubionych. Są smaczne, piękne... i różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam słodkości, szczególnie te zrobione w domu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Piernik wyszedł wspaniały. Pierniczki na pewno będą śliczne z taką różnorodnością ozdóbek. Bardzo podobają mi się śnieżynki, muszę koniecznie je nabyć. Za pierniczki biorę się jutro, a cisto na piernik dojrzewa w lodówce. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje pierniczki będę dekorować w sobotę. Nie znalazłam czasu wcześniej. W grudniu jakoś czas przyspiesza i z niczym człowiek nie może się wyrobić:-((
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  5. Jutro pobiegnę po te piękne śnieżynki do dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle urzekają mnie Twoje zdjęcia. Ale mi narobiłaś smaka. Uwielbiam pierniki! I zawsze piekę na święta. Pierniczki też już upieczone i teraz mam świetną zabawę przy ich dekoracji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja będę się bawić jutro przy ich dekoracji:-)))
      Pozdrawiam ciepło:-)))

      Usuń
  7. Oj, takie śnieżynki to by mi się przydały. W ogóle mam wrażenie, że macie produkty, których nie ma w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, może nie do tych sklepów chodzisz??? U nas wszystkie te produkty są dostępne w Biedronce i Tesco.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
    2. To prawda, bardzo rzadko bywam w tych sklepach :-)

      Usuń
  8. No nie piernicz :)) takie śnieżynki mają ......wszystkie te produkty widziałam ale mam zaległości z tymi śnieżynkami i dziś śmigam na polowanie u mnie w sklepach .

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę udanego polowania:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...