czwartek, 22 grudnia 2016

Świąteczna dekoracja stołu w czerwieni:-))



Cały czas chodzą za mną czerwienie i nadal się waham 
jak ma nasz tegoroczny świąteczny stół wyglądać.
Jak znam siebie koncepcja pewnie mi się zmieni jeszcze nie raz do soboty.
Nie wiem czy zostanie Leśna Polana, czy jednak te czerwienie,
a może postawię na bezpieczne szarości??
A Wy w jakich kolorach planujecie swój tegoroczny stół wigilijny??
Uciekam robić porządki i stroić dom na święta:-)
Przyjemności Wam życzę w świątecznych przygotowaniach:-)


I still don't know how to decorate my Christmas Table.
I'm very much into red this year, but I also like My Forest Clearing table arrangement
and I really don't know what to choose.
There is still a grey option:-))
And what about you? How are you going to decorate your tables for Christmas??
I'm coming back to do all the kitchen work and to decorate my house.
Have fun preparing for Christmas:-) 




























Jeszcze tylko dwa dni i święta:-)))

It's only two days till Christmas:-)))

12 komentarzy:

  1. Nam się podobają biele i czerwienie - kojarzą się ze świętami Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))) Mi też się podobają biało czerwone, ach chyba jednak się skuszę na te czerwienie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Anitko co byś nie wymyśliła i tak będzie przepięknie. Renifery cudo, gdzie Ty nabywasz takie wspaniałości?
    Życzę Ci kochana i całej rodzinie zdrowych i magicznych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))) Reniferki są z mojego ulubionego centrum ogrodniczego Jucca, w zasadzie większość gadżetów domowych pochodzi właśnie z Jucci:-)))
      Tobie również Zdrowych, Spokojnych Świąt:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. U mnie w tym roku stawiam na czerwień jednak w tym czasie świątecznym on ma moc. Nawet hybrydy na pazurkach klasyka czerwieni bez dodatków i udziwnień ot tak mi się chciało :)
    Pozdrawiam Cię czekoladowo bo wcinam właśnie gorzką z wiśniami ale kupna to znaczy MIKOŁAJKOWA bo dzieci tyle w paczkach mają że Ho Ho Ho :) też dobra
    .....Twoja jest wyjątkowa i od ❤ zapakowana Będą zadowoleni z takiego prezentu Bo ja bym była :))
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ta czekolada:-))) Chyba mnie dziewczyny przekonałyście do czerwieni:-)))
      Pozdrawiam świątecznie:-)))

      Usuń
  4. Mnie do gustu u przypadła bardziej "Leśna polana"... ;)
    Jaki byś wybór nie dokonała i tak myślę, będzie u Ciebie bajkowo...
    Zdrowych i radosnych świąt Wam życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cały czas się waham...cóż zobaczymy co się w sobotę urodzi:-)))
      Pozdrawiam i również życzę Zdrowych, Spokojnych Świąt:-)

      Usuń
  5. Ślicznie :)
    Też mnie wzięło na czerwień, winietki są śliczne.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli u Ciebie również czerwień górą:-)))
      Wesołych Świąt Sówko:-)

      Usuń
  6. Pięknie! Jakie cudowne talerze! I już widzę, jak można te głowy wykorzystać! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...