środa, 7 grudnia 2016

Świąteczny kredens


Wracam dzisiaj do świątecznych klimatów, bo już po Mikołajkach 
więc teraz pójdzie z górki i ani się obejrzymy a będą święta:-)))
W radiu już coraz więcej świątecznych piosenek 
z cudownym Last Christmas na czele:-)
Tak więc przy świątecznej muzyce w tle powoli przyozdabiam cały dom:-)
Mój nowy, stary kredens jest wręcz idealny do tego by ubrać go w świąteczne szaty:-)))
W tym roku zatęskniłam za szczyptą czerwieni 
więc odkopałam swoje stare czerwone dekoracje:-)))
Na kredensie znalazł się też mój wieniec adwentowy nr 5:-)))
Ciekawa jestem czy Wam się spodoba?

Na jaki kolor Wy stawiacie w swoich tegorocznych świątecznych dekoracjach?


Today I'm coming back to Christmas mood:-)))
Christmas is coming really soon. There are more and more Christmas songs 
on the radio with a charming Last Christmas on top:-))
While listening to music, I'm preparing my house for Christmas:-))
And my new, old hutch is just perfect for presenting X-mas decors:-))
This year I went for a bit of red in my decorations since I haven't used it for a while.
There is also my fifth wreath on the hutch:-)) How do you like it??

And what color are you for in your X-mas decorations this year??




































Miłego czwartku:-))

Have a nice Thursday:-)))

19 komentarzy:

  1. Ten kredens to po prostu bajka! Kubeczki, figurki, ramki, dzbanuszki, lampiony a nawet choinki..czego tam nie ma! Pięknie i świątecznie :-) Pamiętam w dzieciństwie mama zabrała mnie do takiego sklepu, gdzie stał taki regał, a na nim różnego rodzaju kule śniegowe, pozytywki, lampiony :-)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:-))) Gdy ubierałam ten kredens w świąteczne szaty chciałam właśnie osiągnąć taki efekt starego, wiejskiego sklepiku:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Kredens zabieram z całą zawartością :-)
    ......świecznik taki prosty a jak rożnie może być przyozdabiany.

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to najbardziej lubię w tym świeczniku:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Że ja dopiero teraz tutaj trafiłam :(! Przepiękny kredensik i cała jego zawartość!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam, rozgość się u mnie i czuj się jak u siebie w domu:-)))
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  4. Ależ świątecznie się u Ciebie zrobiło.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy tak kolorystycznie, a u mnie to taki lekki misz-masz ;) Będzie zieleń i czerwień, ale pojawią się też elementy niebieskiego, szarości czy bieli - w sumie to zależy w którym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to by się samemu dobrze czuć w klimatach jakie się stworzy:-))) U mnie też są różne kolory w zależności od pomieszczenia:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  6. pięknie prezentują się dekoracje na kredensie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten Twój kredens:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też Twój kredens obfociłam, więc spodziewaj się na dniach moich kadrów ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak on się będzie prezentował w Twoim kadrze:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Kredens wygląda jak z bajki, cudownie. Można stać i godzinami na niego patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...