piątek, 9 grudnia 2016

Świąteczne spotkanie blogerek:-)




Spieszę do Was z obiecaną relacją z naszego świątecznego spotkania:-)))
Z góry uprzedzam, że jest dużo zdjęć:-)))
Nasze letnie spotkania tak się dziewczynom spodobały,
że postanowiłam zrobić też spotkanie świąteczne w zimowej aurze.
I choć w czasie roku szkolnego obowiązków jest o wiele więcej
termin oddania pracy magisterskiej zbliża się z prędkością światła,
to nie było mnie to w stanie powstrzymać przed zorganizowaniem tego sabatu.
Bardzo się cieszę, że mogłyśmy się ponownie spotkać 
i spędzić w swoim towarzystwie choć troszkę czasu w tej cudownej świątecznej aurze:-))
Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas, ale też czas wzmożonych przygotowań 
więc tym bardziej jestem dziewczynom wdzięczna, że w natłoku codziennych obowiązków 
i przygotowań do świąt postanowiły wyrwać się choć a chwilkę z domu.

Na nasze spotkanie dotarły:
Anetka z Wydziwianki Rudej (autorka naszego loga:-)
Agnieszka z Gąska w Domu
Honorata z Bibi i Jej Świat
Monika z MoniaBaum

Anetka przyjechała już w piątek więc miałyśmy troszkę czasu by się nagadać
i przygotować aranżacje tak by dziewczyny mogły w sobotę od rana pstrykać fotki:-))
O nasze podniebienia podczas całego spotkania dbała niezawodna 
w tym temacie Agnieszka:-))
A w niedzielę załapałyśmy się jeszcze na kiermasz świąteczny na Poznańskich Targach:-)))
Fantastycznie spędziłyśmy czas nie mogąc się nagadać. Takie bardziej kameralne spotkania 
mają to do siebie, że można zamienić kilka słów z każdym gościem:-)))
Mam nadzieję, że dobrze się bawiłyście i z niecierpliwością czekam na następne spotkanie:-)))


I'm here to tell you a bit about our last week's Christmas Bloggers' Meeting:-)
But be aware...there are a lot of pictures:-)
Our Summer Blog Parties were so successful that we decided to meet again,
this time in winter wonderland, unfortunately there was no snow,
but the atmosphere was Christmas like:-))
Although during the school year I have more responsibilities and more work to do
it couldn't discourage me from preparing our meeting, even the fact that my master thesis 
is still not written didn't irk me at all. At least I could forget about it for a while:-)
I'm glad that we could meet again and spend some time together.
Christmas is a magical time, but also it's time when we have more work to do
so I'm very thankful that girls left her homes and preparations and came to our meeting:-)

Here are the girls who came to our get-together:
Anetka Wydziwianki Rudej (the author of our logo:-)
Agnieszka Gąska w Domu
Monika MoniaBaum

Aneta came on Friday so we had enough time to talk and to prepare 
Christmas settings for the girls:-) It was great fun to have her at my home:-)
As usual, Aga took care of all the food, if it weren't for her we wouldn't have had anything to eat:-)
On Sunday we happened to get to the Christmas Fair:-))
It was a weekend filled with great emotions and fun:-)
I do hope we will meet again soon because such gatherings are very inspiring:-))


Belldeco, Emma Meble i Jucca zadbały o to byśmy miały z czego zrobić piękne aranżacje
i pokazać je Wam tutaj. A DrOetker'owi dziękujemy za osłodzenie nam życia:-)


Ta cudna kominkowa aranżacja jest dziełem Anetki:-))
This great X-mas setting was made by Aneta:-))


BelldecoEmma Meble and Jucca supplied us with many fantastic products 
that we used in this session and  DrOetker sweeten our meeting:-)
Thank you very much:-)) It wouldn't be the same without your support.






























































A tutaj przyłapałam Anetkę w akcji:-)))
Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazi, że to zdjęcie się tutaj pojawiło:-))


And here is Aneta in action:-)) I do hope she won't mind posting this picture:-))






c.d.n.:-))
to be continued...:-)

13 komentarzy:

  1. Mój post jeszcze ciepły, nawet podobny tytuł dałam ;-) Cudne kadry Anitko! To jest właśnie fajne, że każda z nas dodaje coś od siebie. Tutaj widzę, że ja jednak bronię się przed tymi "krzywymi" kadrami, a niepotrzebnie :-) Moja fotka ujdzie, więc się nie obrażam :-D Dziękuję Ci jeszcze raz za zaproszenie, ciepłe przyjęcie i możliwość poznania dziewczyn. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam:-))) Piękne zdjęcia i tyle miłych słów, aż się wzruszyłam:-)))
      Ja od zawsze lubiłam krzywe kadry, nie mam pojęcia o fotografii, ale takie ujęcia lubię najbardziej:-))) Cieszę się, że się dobrze bawiłaś.
      Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia:-)))

      Usuń
  2. Aranżacja domu przecudowna 😊 pozdrawiam gorąco 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kadry i dekoracje świąteczne namówiły mnie na dekoracje mojego M :)
    .....te tabliczki od red artist tak mi zawróciły w głowie , że napisałam o szczegóły i czekam na kontakt ....... swoja droga fajnie , że u Ciebie dowiedziałam się o Anecie ........DZIĘKUJE

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Cię zainspirowałyśmy:-))) Tabliczki Anety już dawno zawróciły mi w głowie i nie mogę się im oprzeć, za każdym razem mówię sobie, że już dość, ale gdy zobaczę kolejną nową to zawsze się skuszę:-))) Więc uważaj bo te tabliczki bardzo uzależniają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Pięknie i bajecznie, cudo :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. ANITKA byłam już Ciebie drugi raz. I dziękuję za wszystko!!! Uwielbiam Twój dom, a przede wszystkim CIEBIE! I wszystkie dziewczyny to super kobietki. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszce nie raz w tak cudownym gronie:)
    DZIĘKUJE!
    i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Natalio, cieszę się, że chciałaś do mnie wrócić i że dobrze się u mnie czujesz:-))) Mam też nadzieję, że będą następne spotkania:-)))
      Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia:-)))

      Usuń
  6. Piękne aranżacje:) I cudownie że organizujecie takie spotkania. To dowód na to, że wirtualne znajomości przeradzają się w coś więcej...:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wierz mi takie spotkania są bardzo inspirujące i są zaczątkiem prawdziwych przyjaźni:-))) Jest to wartość dodana prowadzenia bloga:-))
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  7. Anitko, było cudownie, dziękuję.Masz rację takie kameralne spotkania dają szansę, aby z każdym zamienić choć parę słów i poznać się bliżej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...