środa, 12 listopada 2014

Sesja Skarpetkowa dla MM

Zapraszam Was do kiosków po nowy numer Mojego Mieszkania,
znajdziecie w nim moją sesję skarpetkową. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
To właśnie specjalnie na tą sesję w październiku 
przystrajałam dom na Święta Bożego Narodzenia.
Jak już wcześniej pisałam było to dość dziwne uczucie, 
tym bardziej, że temperatura na zewnątrz była raczej wiosenna a nie zimowa.

Kiedy na początku października zadzwoniła do mnie Pani redaktor naczelna
Mojego Mieszkania, Dorota Jaworska i zaproponowała mi wykonanie
sesji świątecznej zgodziłam się bez namysłu, 
choć czasu u mnie jak na lekarstwo, więc była to dość zwariowana sesja.
Niemniej jednak bardzo dziękuję Pani Dorocie za takie wyróżnienie.
Dziękuję również Pani Dagmarze Gołębiowskiej za odkrycie mojego bloga,
oraz Pani Justynie Marczuk za przygotowanie tekstu.



A Wam życzę miłej lektury:-)




Myślę, że mogę też już Wam zdradzić mały sekret
otóż 5 listopada odbyła się u mnie w domku profesjonalna sesja Mojego Mieszkania
więc ciąg dalszy wkrótce nastąpi...

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, dziś z samego rana zakupiłam gazetkę. Bardzo fajny pomysł z tymi skarpetami. Faktycznie chyba dziwnie było w domu, kiedy wiosenna pogoda za oknem, a tu świąteczne dekoracje. Jeszcze raz szczerze gratuluje, pozdrawiam serdecznie :)
    P.S. Ślicznie mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)
      Cieszę się, że się Tobie podoba pomysł na skarpetki i mój dom:-)

      Usuń
  2. Również dołączam się do gratulacji! Pomysł na skarpetki rewelacyjny! A mieszkanie pięknie prezentuje się zarówno na zdjęciach tutaj, jak i w gazecie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny temat, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...