piątek, 16 grudnia 2016

Jest taki dzień...


...bardzo ciepły, choć grudniowy.
Dzień, zwykły dzień,
w którym gasną wszelkie spory.
Czy Wy też z niecierpliwością czekacie na ten dzień?
A jak Wasze przygotowania??? Daleko w polu czy wszystko ogarnięte???
U mnie wszystko w powijakach, jakoś się w tym roku nie potrafię z niczym wyrobić:-(((
Ale mamy jeszcze tydzień więc może mi się uda.
Przyjemnych przygotowań Wam życzę:-)))


There's such a day, a very warm one, although in December;
A day, an ordinary day when all disputes come to an end.

Are you waiting for this day to come???
How are your preparations for Christmas???
It's still a week ahead so I hope I will manage to do everything on time:-))




Blaszka oczywiście w wykonaniu Anetki z Wydziwianki Rudej.

This metal board was handmade by Aneta from Wydziwianki Rudej.





6 komentarzy:

  1. Uwielbiam dzień Wigilii. Najpiękniejszy dzień w roku!
    Powolutku się już przygotowujemy:)
    Pięknie u ciebie:) Cudnego przedświątecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również Natalio miłego weekendu i samych przyjemności w czasie przygotowań:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Cały dzień nucę tę piosenkę <3 Prezenty mam ogarnięte, dziś było ostatnie poszukiwanie i koniec. Mogę zabrać się za pakowanie prezentów. Na święta jedziemy do rodziców, ale mimo tego ciężko jest mi się wyrobić :( Za szybko robi się ciemno, a wraz z nadejściem zmroku odchodzą mi chęci do działania. Wolę zaszyć się pod kocem, włączyć serial abo wziąć coś do czytania i mnie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prezenty również mam już ogarnięte, jeśli chodzi o porządki...tu się wypowiadać nie będę:-))) Dobrze masz, że jedziesz na tak zwane gotowe:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Oj moje przygotowania są w lesie i to dalekim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możemy sobie podać rękę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...