środa, 28 grudnia 2016

Świąteczne słodkości część 2


Uchowały się u Was jeszcze jakieś świąteczne słodkości?
Ja dzisiaj znalazłam całą puszkę pierniczków. Zupełnie zapomniałam o nich:-)
Fajnie jest znaleźć takie skarby gdy w domu nie ma nic do kawy:-)
Uwielbiam ten czas po świętach, a przed Nowym Rokiem
bo jest to dla mnie czas wyciszenia i relaksu, choć niestety nie w tym roku:-((

Życzę Wam miłego dnia, a sama wracam do pisania magisterki.


Do you still have some Christmas cakes?
Today, I found the whole box of gingerbread cookies. I totally forgot about them.
It was a great surprise, since I had nothing sweet to serve with my tea:-)
I love this peaceful time between Christmas and New Year
because it's time when I can rest and relax, but unfortunately not this year:-((

Have a good Wednesday:-) 
I'm coming back to writing my master thesis:-((






I jeszcze troszkę świątecznych zdjęć z naszego domku.


Here are some more pictures of my Christmas decorations.










Dziękuję za odwiedziny:-)))

Thanks for visiting my blog:-)))

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu, u Ciebie jest równie pięknie:-))))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  2. Piękne dekoracje! U nas jeszcze troszkę słodyczy zostało. Niewiele:(
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to z tymi słodyczami jest, że się je po świętach dojada, ale ja bardzo lubię to dojadanie po świętach:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))))

      Usuń
  3. Ja też lubię ten okres czasu. Jest spokojnie i refleksyjnie.
    Kratka z ozdobami świątecznymi bardzo mi się podoba.
    W Nowym Roku życzę ci wszystkiego najlepszego i otrzymania tytułu magistra.
    Pozdrowionka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia:-))))
      Teoretycznie jednego magistra już mam, ale jak się za młodu źle wybrało to teraz trzeba to nadrobić:-((((
      Pozdrawiam serdecznie i również życzę samych przyjemnych chwil w Nowym Roku:-)))

      Usuń
  4. U mnie pozostały tylko słodkości dzieciaków - a im lepiej nie podkradać ;)
    Też lubię znajdować takie 'zapomniane' niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dzieciaki sobie zapewne zimowe zapasy przez święta uzbierały:-)))
      Takie znalezisko zawsze cieszy:-))) Kiedyś znalazłam pierniczki po roku i się bardzo zdziwiłam bo były jadalne. Podobno miód je tak konserwuje:-)))

      Usuń
  5. Mniam, mniam, pyszniutko :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wyszperałam z zakamarków korzenne ciasteczka. Do herbaty z pomarańczą w sam raz. Anitko ja się nadziwić nie mogę, ile Ty masz pięknych dekoracji w domu. Z całą pewnością potrafisz to w 100 procentach wykorzystać i stworzyć przepiękny klimat w swoich kątach i nie tylko świąteczny. A kadry bardzo smakowite :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka z pomarańczą??? Muszę kiedyś wypróbować. A właściwie czemu i nie.
      Wiem, wiem taki już jest ze mnie chomik:-)) Niestety mam do pewnych rzeczy słabość:-))
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...