poniedziałek, 19 grudnia 2016

Magia Świąt wokół stołu:-)


Bardzo się ucieszyłam gdy znalazłam w mojej skrzynce pocztowej maila z zaproszeniem 
do wzięcia udziału w konkursie Magia Świąt wokół stołu.
Uwielbiam takie wyzwania:-)))
Aranżowanie stołu na różne okazje to moja pasja, a święta tym bardziej zobowiązują.
Już od dawna myślałam o tym jak w tym roku przystroić nasz stół,
oczywiście od planów do efektu końcowego długa droga.
Tym razem postawiłam na naturalne dodatki, a tę aranżację nazwałam Leśna Polana:-)
Tak, tak... książkę Katarzyny Michalak czytałam:-)))
Do zrobienia tej dekoracji wykorzystałam moją sztuczną trawę, 
ale by nadać jej iście zimowy wygląd obsypałam wszystko sztucznym śniegiem.
Podstawki pod talerze to drewniany pień, który pociął mi sąsiad:-))
Do leśnego klimatu pasują też szyszki więc znalazły się na moim stole.
Porcelana to stary zestaw mojej mamy:-)) Ja nie posiadam porcelany ze złotym akcentem
a chciałam nawiązać do złotych świeczników więc zasobne szafy mamy przyszły z pomocą:-))
Napis Wesołych Świąt wypatrzyłam na kiermaszu świątecznym w Poznaniu
i to właśnie on zdecydował o ostatecznym wyglądzie tej aranżacji:-)
Całość dopełniają jelonki, choinki i przesłodkie łyżwy z Emma Meble.

To jak się Wam podoba moja Leśna Polana???
Poczuliście magię świąt??
Mam nadzieję, że tak:-)




I was more than happy when I found an invitation to take part in a competition 
for the best arranged Christmas table:-))) It's the perfect competition for me:-)))
I love arranging our table not only for different occasions, but simply every day
and I've been thinking about our Christmas table for some time.
I've had a plan, but you know that plans like to change.
So here it is, my proposition for Christmas table layout:-))
I called it A Forest Clearing:-))) And I love it:-)))
To prepare it I used my artificial grass, but I also added some artificial snow 
in order to create winter wonderland on my table:-))
I didn't have a tableware with golden decor so I borrow it from my mum:-)
I didn't use traditional table mats, but wooden logs.
I wanted the table to look naturally so I also added some cones.
I found the wooden letters at Christmas Fair in Poznan, they mean: Merry Christmas
and they were a trigger for this decoration.
 The deer, Christmas trees and cute skates come from Emma Meble.

How do you like my Forest Clearing?
Can you feel Christmas magic??
I hope so:-)))























































Więcej o konkursie poczytacie TUTAJ:-)

Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia:-)))

Greetings and have a good week:-)))

16 komentarzy:

  1. stół przepiękny :) trzymam kciuki :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Fun, festive, beautiful decorations. Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much and the same to you: A Very Merry Christmas!
      Greetings:-)))

      Usuń
  3. Cudownie Anitko! Też dostałam zaproszenie, ale już wiedziałam, że się nie wyrobię. A przy Tobie to w ogóle nie mam szans! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale myślę, że nie doceniasz swoich umiejętności, to raczej ja przy Tobie nie mam szans!
      Pozdrawiam serdecznie:-))))

      Usuń
  4. cudowna dekoracja:) dużo się dzieje jest zimowo przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak właśnie miało być jak piszesz:-))))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  5. Ślicznie i bardzo świątecznie. Ten śnieżek wygląda świetnie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Sztuczny śnieg bardzo mi się spodobał, można go wykorzystać do wielu aranżacji i zawsze pięknie wygląda.
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  6. Jest cudnie :))
    Jest jak za oknem zielono , ale już świątecznie :-) Taki klimat ta trawa to strzał w 10 .
    A gdzie takie jelonki kupiłaś ?
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Ciesze się, że Ci się podoba:-))) Jelonki pochodzą z Emma Meble: https://www.emma-styl.pl/shop/akcesoria-i-dodatki-do-domu
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Ale czad! Już tam widzę moje dzieci - jelenie nie miałyby życia :D Brawo za niebanalny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam dzieci więc mogę sobie na taką dekorację pozwolić i mieć pewność, że jelenie przetrwają do następnej gwiazdki:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  8. Cudownie nakryty stół - goście będą zachwyceni.
    Życzę Ci miłego rodzinnego biesiadowania i kolędowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, magicznie... i nawet śnieg jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...