wtorek, 6 grudnia 2016

Home Winter Tour


Zapraszam Was dzisiaj na wycieczkę po moim domku.
Dzisiaj pokażę Wam parter, zdjęcia te mniej więcej oddają ogólny zarys naszego domku,
czyli otwartą przestrzeń kuchni, jadalni i salonu.
Wiele rzeczy bym już w moim domku zmieniła (w praktyce wszystko wygląda inaczej
niż na papierze), ale jestem bardzo zadowolona z otwarcia kuchni na jadalnię i salon.
Niestety zdjęcia nie są najlepszej jakości, jeszcze się nie nauczyłam w pełni wykorzystywać możliwości mojego aparatu, a przy tej pogodzie ciężko o ładne światło:-(
Aby nie przedłużać popatrzcie sobie na zdjęcia:-)))

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:-)))


Today I would like to invite you for a Home Tour.
I will show you only the ground floor: my living room, dining room and my kitchen area
these rooms are joined together and make one big, living space. 
I'm happy we decided to join all these rooms, it was a very good idea.
I'm sorry for a bad quality of pictures. 
I haven't had enough time to learn how to use all the options on my camera 
and with this light it's really hard to have a good snapshot.

Enjoy the tour and thank you very much for visiting my blog:-)))






Borysek ogólnie nie ma parcia na szkło, ale tutaj wyraźnie miał ochotę pozować:-))

Boris isn't happy when I ask him to be a model, but this time he seemed even happy 
to have a picture taken:-))
























31 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka wygląda to na jeden wielki chaos:))ale po bliższym przyjrzeniu się widać,że wszystko ma swoje miejsce i jest potrzebne:))Ja też lubię taki chaos:)Mam wszystko pod ręką i wszystko potrzebne i nazywam to "artystyczny nieład":))))jak dla mnie bomba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina chaosu w życiu jest potrzebna:-))) Ja stanowczo minimalistką nie jestem, ale dobrze mi z tym:-))) Po prostu uwielbiam otaczać się pięknymi rzeczami:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Oj fajna ta twoja kuchnia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Klimatyczne te Twoje wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Twój domek to po prostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie to nie bajka więc trzeba sobie w inny sposób bajeczny klimat zapewnić:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Niteczko, kreatywne osoby mają wszystkiego dużo w swoich wnętrzach i to tylko efekt miłości do ogromu pięknych rzeczy. Mam tak samo :) U Ciebie zawsze tak klimatycznie, przytulnie i pięknie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))) Ciężko jest się oprzeć tym wszystkim pięknym rzeczom więc już nawet z tym nie walczę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Ale fajne mieszkanko! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko, podziwiam Cie za ogarniecie domu. Masz tam wiecej rzeczy niz w niejednym sklepie. Jak Ty zapamietujesz gdzie co jest? Piekne masz rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko nie jest to takie trudne jak się wydaje:-))) Wszystko jest do ogarnięcia:-)))
      Ale zdarza mi się szukać czegoś, szczególnie po tym jak poprzestawiam wszystko:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoją wyspę w kuchni 😊 tak jak ten wieszak na zioła nad nią 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo jestem z niej zadowolona:-))) Wyspa w kuchni to strzał w dziesiątkę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  10. cudownie u Ciebie odkąd Iza z Domowego Zakątka gdzieś napomknęła o Twoim blogu , zaglądam prawie codziennie i dobrze się czuje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się u mnie podoba i dziękuję za odwiedziny:-))) Iza to fantastyczna osoba i cieszę się, że miałam możliwość poznać ją osobiście:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
    2. My miałyśmy mieć ciepłe spotkanie i juz do niego doszło kiedy zamiast rozmawiać popsuło mi się auto i całe spotkania ona i jej mąż ogarniali moje dzieci a ja zalatwialam lawete ;) mam nadzieję że nadrobimy to wszystko kiedyś. Poza tym chciałabym Tobie podziękować za nasionka ;) przyszły dziś pocztą. Z radością posieje na mojej działce i będę się cieszyła nimi jesienią :)

      Usuń
    3. Oops, a to przygoda:-(( Złośliwość przedmiotów martwych, tak czasami bywa:-((( Ale myślę, że nadrobicie to kiedyś z nawiązką:-)))
      Cieszę się, że nasionka dotarły:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  11. Czuję się, jakbym znowu tam była :-) Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze mogłam Cię gościć, szkoda tylko, że tak krótko:-((( Ale myślę, że jeszcze wszystko przed nami:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  12. Tyle pięknych przedmiotów w jednym miejscu !!!
    Przyznaje,że wiele z nich zabrałabym do siebie, choć nie wiem gdzie bym je pomieściła,
    zwyczajnie- zaczyna brakować mi miejsca :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u Ciebie :) Bardzo klimatycznie :) P.S. Dziś przyszły pestki - dziękuję bardzo i buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dom jak marzenie ;) tyle PRZYDASI wspaniałych , ale wszystko ze smakiem poukładane ;-)

    Krysia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...