sobota, 17 września 2016

Weekend w kolorze blue:-))

Zapraszam Was dzisiaj do obejrzenia mojej kolejnej ogrodowej sesji,
tym razem w kolorze Indigo Blue:-)))



Bardzo podoba mi się zestawienie niebieskości z żółtymi polnymi kwiatami.
Żółty w połączeniu z niebieskim to jest strzał w dziesiątkę.
A te paseczki biało niebieskie są po prostu cudowne:-))
Ale dosyć gadania, lepiej napijmy się pysznej herbatki:-))

Miłej, leniwej soboty Wam życzę:-)))


I would like to invite you today to have a look at my new Indigo Blue garden session:-)))
I like mixing blue and yellow:-)) 
Those yellow field flowers look amazing with blue and white stripes. 
Enough talking, let's have a cup of tea:-))))

Have a nice, lazy Saturday:-)))






























P.S. Jak widzicie mój nowy aparat jest non stop w użyciu:-)) 
To jest chyba najlepszy prezent jaki kiedykolwiek w życiu dostałam!
Nie ma dnia bym nie pstrykała zdjęć:-)))
Tak więc posty będą się pojawiały bardzo często, mam tylko nadzieję, ze Was nie zanudzę:-)))


P.S. As you can see my new camera is working all the time.
This is the best gift I have ever received!!
I use it every single day and I've got lots of pictures to show you
so there will be more post on my blog!
I only hope you don't get bored with me:-)))

24 komentarze:

  1. Witaj :) piękne zdjęcia do porannej kawki ... czekam teraz codziennie na nowy wpis :) gdzie zdobyłaś taką piękną ceramiczną podkładkę i jak to się fachowo nazywa :)pozdrawiam i życzę miłego weekendu :) Kasia Piotrowska (@house_white_lover)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ta podkładka się fachowo nazywa? Może po prostu jest to ceramiczna deska?? Wypatrzyłam ją w TkMaxx'ie:-) Miałam fuksa ponieważ chodziła mi wtedy po głowie taka deska z GG, która kosztuje 125zł. Dla mnie, to troszkę za dużo! I wtedy, gdy już wychodziłam z TkMAxx'u znalazłam to cudo za 30zł!!! Bardzo się ucieszyłam. Mam jeszcze taką samą białą, znajdziesz ją tutaj: http://nitkadesign.blogspot.com/2016/09/mietowy-kubek.html
      Ale jednak granatowa bardziej rzuca się w oczy:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Piękne aranżacje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotogaleria.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, mój ulubiony kolorek. Tylko żółty wyeliminowałam z dodatków, choć w naturze go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze do niedawna żółtego nie trawiłam, dzisiaj go uwielbiam, ale tylko w dodatkach:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  5. Ale piękne kolory, bardzo mi się podoba to połączenie złamanej żółci i indygo!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również to połączenie kolorystyczne przypadło do gustu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Piękne zestawienie kolorków.Ja też tak miałam z aparatem na początku, pstrykałam zdjęcia codziennie i wszędzie :-) Teraz już się tak nie palę do robienia zdjęć, chyba się vwypaliłam?Ale Ty masz kochana zadatki na zawodowca, pstrykasz cudne zdjęcia, mogę je oglądać bez końca, także rób zdjęć ile wlezie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś tam wypalenie grozi chyba każdemu, ja mam nadzieję, że jeśli chodzi o fotografię to mnie to ominie:-))) Uwielbiam pstrykać zdjęcia:-))
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  7. Cudna sesja. Piękne przydasie!
    Pozdrawiam cieplutko i słonecznie, choć za oknem deszczowo ;)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza:-))) Pozdrowienia i dla Waszej całej czwórki:-)))
      Przyjemnego weekendu:-)))

      Usuń
  8. Aparat to było to czego potrzebowałaś, każde zdjęcie jest fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanowczo aparat był mi pisany:-)))) Szkoda tylko, że tyle musiałam się prosić o niego:-(((
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. U Ciebie zawsze jest UROCZO :)
    a aparat dobrze Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))) Dzisiaj już sobie nie wyobrażam życia bez aparatu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  10. Aparat sprawuje się rewelacyjnie, nawłoć pasuje i dodaje uroku niebieskim sprzętom.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-))) Jakoś nie mogę zapamiętać, że te żółte kwiatki to nawłoć:-((
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia :) miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful blues! Thanks for sharing! Sorry for being late letting you know you are one of the features at the Anything Blue Friday party! We were celebrating Little Dedicated's 9th birthday! Here is the link to this week's blue soiree. http://www.thededicatedhouse.com/2016/09/anything-blue-friday-week-115.html Happy Sunday! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...