sobota, 29 września 2018

To co Tygryski lubią najbardziej czyli słów kilka o zakupach w Danii



Wiem, wiem, obiecałam, że nie będzie już żadnych więcej postów o Danii,
a tu proszę, zaplątał się jeszcze jeden, ale jak tu nie wspomnieć o zakupach?
Dania to przecież zakupowy raj, to stąd wywodzą się takie marki jak:
Green Gate, Ib Laursen, Rice, Bloomingvile, Maileg, Chic Antique,
Sostrene Grene czy Krasilnikoff. 
Robienie tutaj zakupów to czysta przyjemność, sklepy i sklepiki 
z różnym domowym asortymentem znajdziemy nawet w najmniejszej wiosce
i jak tu się nie skusić gdy takie cuda na nas czekają?
A znajdziecie tutaj jeszcze dużo sklepów ze starociami,
w których można naprawdę znaleźć niepowtarzalne rzeczy.
Mój numer jeden wszystkich sklepów jakie tu odwiedziłam to Fine Nordic 
czyli outlet Ib Laursen'a i innych firm, który znajduje się w Sonderborg.
Jest to ogromny sklep, w którym znajdziecie mnóstwo świetnych ofert.
Ja myślałam, że stamtąd nie wyjdę.
Oczywiście nie wróciłam do kraju z pustymi rękoma, można by rzecz, 
że nawet trochę zaszalałam, ale o tym co kupiłam przy innej okazji:-))


Yes, I know, I promised not to share with you more posts about Denmark,
but how should I forget about shopping?
Denmark is a shopping paradise. The most famous brands come from this country,
for example: Green Gate, Ib Laursen, Rice, 
Bloomingvile, Maileg, Chic Antique, Sostrene Grene or Krasilnikoff. 
Doing shopping is a fantastic experience here, since you find home decor shops
in every city, town and village.
You just can't resist buying beautiful stuff:-)
And if you add beautiful antiques shops
that sell unique things then you have the full picture:-)
My number one is Fine Nordic shop, which is located in Sonderborg.
The shop is huge and you will find lots of special offers.
I thought I would never leave this place.
Of course, I couldn't resist and I bought some stuff, but I will tell you about it later.
So stay tuned if you want to know what I bought in Denmark:-)




































Dobrej soboty Wam życzę:-))

Have a good Saturday:-))

9 komentarzy:

  1. Będzie dobra po obejrzeniu takich zdjęć :-) ciekawa jestem Twoich zakupów. Czekam na kolejny wpis ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O moich łupach będzie, ale to za jakiś czas:-))) Nie wyrabiam się z pisaniem postów:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. FineNordic to również mój ulubiony sklep, póki co tylko internetowy. Jak szukam jakiejś rzeczy, której nie ma np. w ofercie polskich sklepów, tam zawsze jest :-) pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak jak mówisz, ja znalazłam tam takie rzeczy, które w Polsce znałam tylko z katalogu.
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  3. Ile śliczności..., bardzo jestem ciekawa co kupiłaś. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bieżąco postaram się o tym pisać, niektóre moje łupy będą musiały trochę poczekać np na remont łazienki tak więc zaglądaj do mnie w wolnym czasie:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...