czwartek, 13 września 2018

Słodka jesień:-))


Jesień to czas zaprawiania i wekowania:-))
Niestety w tym roku ze względu na wyjazd niewiele uda mi się zaprawić.
Jednak mam nadzieję, że moja niezawodna mama i teściowa mnie poratują w tym temacie:-)
Może jak przyjadę będą na mnie czekały domowe powidła
usmażone na węglowym piecu przez teściową,
albo dżem malinowo jeżynowy zrobiony przez moją mamę?
Cóż, marzyć każdy może:-))
A jak sytuacja u Was? Co już udało Wam się zaprawić?
Wasze spiżarnie są gotowe na zimę?


The Fall is perfect for making jams and other jars of preserves:-)
Unfortunately, this year I won't be able to make any of those because of my trip.
However, I do hope that my mother and my mother-in-law will help me
fill my pantry with some homemade jars of goodies:-)
I look forward to my mother-in-law's plum stew
and my mum's raspberry and blackberry jam:-)
And what about you?
Is your pantry prepared for winter?






















Dobrego czwartku Wam życzę:-))

Have a good Thursday:-))

4 komentarze:

  1. To niesamowite, ze tak nagle zrobiła się jesień. U Ciebie piękne jesienne dekoracje już gotowe.:)
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odczuwam ją intensywniej bo w Belfaście nie ma takich temperatur jak u nas:-( A do tego ciągle padające deszcze i depresja gotowa.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienne kadry ujmujące ♥
    ....uwielbiam takie klimaty u mnie balkon w tonacji jesiennej i w roli głównej Miechunka ; )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...