czwartek, 11 stycznia 2018

Proste ciasto jogurtowe z owocami:-)


Witajcie Kochani:-)
Mam dla Was dzisiaj pyszną propozycję do kawki:-)
Jest to niezwykle szybkie i proste ciasto, 
dostałam ten przepis od mojej koleżanki z pracy wiele lat temu
i zawsze jej piekę gdy jest tak zwana awaryjna sytuacja
i szybko trzeba przygotować coś słodkiego:-))

Ciasto jogurtowe z owocami:-)

Składniki:
1 kubeczek (150 g) jogurtu naturalnego 
(kubeczek używać do odmierzania kolejnych produktów)
3 kubeczki mąki 
2 kubeczki cukru 
1 kubeczek oleju 
4 jaja
3 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
dowolne owoce 
śliwki, wiśnie, jagody, borówki, czereśnie, jabłka, rabarbar itp.
(mogą być też owoce mrożone)

Wykonanie:
Białka ubić z odrobiną soli, dodając cukier, gdy piana będzie sztywna dodać żółtka. 
Następnie dodać pozostałe składniki i wszystko delikatnie wymieszać. 
Wylać na natłuszczoną i posypaną bułką tartą blachę.
Na wierzch wyłożyć owoce.
Piec ok 60 min w 180 stopniach:-)

Smacznego:-)


Hello:-)
Today I want to share with you a very delicious recipe
for fast and easy cake with fruit:-)
I got this recipe from my colleague and I always bake it 
when I have unexpected guests:-)

Yoghurt cake with fruit:-)

Ingredients:
1 cup (150 g) of natural yoghurt 
(you should use the cup to measure other ingredients)
3 cups of flour 
2 cups of sugar
1 cup of oil
4 eggs
3 teaspoons of baking soda
pinch of salt
different fruit
plums, cherries, blackberries, raspberries, apples, rhubarb etc.
(you can also use frozen fruit)

Procedure:
Beat the whites with salt, add sugar. When they're stiff add yolks.
Next, add the rest of the ingredients and stir gently with a spoon.
Pour dough into the mould and put fruit on top.
Bake for 60 minutes in 180 degrees Celsius:-)

Enjoy:-)










Dziękuję za wizytę:-))

Thank you for stopping by:-))

6 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie, ja aż się boję robic, ciągle mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za dobrze je mieszasz:-) To jest takie ciasto, które im krócej się miesza tym lepiej:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Uwielbiam ciasto z rabarbarem :) Z dodatkiem jogurtu chyba jeszcze nie robiłam. Ostatnio mam fazę na ciasta ucierane z dodatkiem truskawek ( mrożonych) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie! Koniecznie muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zapachniało latem :)
    Wygląda pyszniutko.
    I ten talerzyk Ib Laursen, cudeńko.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu też robiłam taką wersję tylko miałam w przepisie 3 jajka a cukru dawałam 1 kubeczek no i tak słodkie było ;)
    ......to prawda że wystarczy tylko zamieszać. Z tego przepisu robiłam też mufinki .Bo do zabrania ze sobą było wygodnie np.na wycieczkę rowerową, spacery ,wyprawę górską, a i do pracy.
    .....muszę spróbować z orkiszową pełnoziarnistą :-) bo białej nie używam :-(
    Krysia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...