piątek, 26 stycznia 2018

Aranżacja stołu: Winter wonderland:-)



Futerka na stole ciąg dalszy:-)))
Bardzo spodobał mi się ten futrzasty dywanik na stole 
więc postanowiłam zrobić kolejną aranżację z nim w roli głównej.
Dodałam do niego świeczniki z tealightów i foremek do babeczek
oraz moją starą zastawę zimową od Ter Steege.
Uwielbiam tę holenderską firmę,
ale już dawno nie trafiłam na nią w żadnym sklepie:-((


Furry stories on my table are continued:-)
I liked this furry rug so much that I decided to make another tablescape with it:-)
I added some tealights in small, metal baking molds
and my favourite winter tableware from Ter Steege:-)
I love their products although it's hard to find them in shops lately:-(


























Jakie macie plany weekendowe?
Ja wybieram się do stolicy na warsztaty w Kuchni Spotkań, 
które zorganizowała Marta:-)
Nie mogę się doczekać spotkania, jestem bardzo ciekawa tego miejsca
i nowych osób, które mam nadzieję poznać:-)
Miłego weekendu Wam życzę:-)


What are your weekend plans?
I'm going to Warsaw for workshops that are organised by Marta:-)
I just can't wait, I'm going to meet new bloggers:-)
Have a great weekend:-)

5 komentarzy:

  1. Ślicznie, zimowo, ale i bardzo przytulnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. W tym roku podczas aranżacji mojego stołu inspirowałam się Pani zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mogłam służyć inspiracją:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Piękny klimatyczny stół :) Atmosfera baardzo przytulna i domowa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...