wtorek, 31 stycznia 2017

Pestki białych dyń do wzięcia po raz drugi:-)


Środek zimy a ja tutaj wyskakuję z jesiennymi kadrami.
Bywa i tak:-)) 
Moi Drodzy, mam jeszcze trochę pestek białych dyń
więc jeśli ktoś z Was chciałby spróbować swych sił w ogrodnictwie
i doczekać się pięknych okazów na jesień to zapraszam,
piszcie na maila: anitarac@wp.pl 
i podajcie adres na jaki mam je wysłać.
Obiecuję, że bliżej wiosny pojawi się post jak pestki zasadzić
i co zrobić by z nich coś nam wyrosło:-))) 
Jednak najpierw sama muszę się w tej kwestii podszkolić:-))

A na zdjęciach moje zeszłoroczne zbiory:-))
A raczej ich część:-))




















14 komentarzy:

  1. Piękne kadry jesienne :) Wspaniałe te dynie♥
    Pestki mam bo byłam na liście chętnych i otrzymałam . DZIĘKUJE jeszcze raz . Jak fajnie , że CO DZIEŃ BLIŻEJ WIOSNY ;-) czekam na instruktarz sadzenia podszkol się u Cioci i przekaż nam szczegóły .
    ....a te miętowe blaszki UROCZE

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończę z pracą magisterską tak udam się na szkolenie i napiszę Wam co i jak należy zrobić:-)) Sama z niecierpliwością na to czekam ponieważ jestem ciekawa czy coś mi z nich wyrośnie:-)))
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  2. Jestem chętna. Pozdrawiam. Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pestki będę wysyłać w przyszłym tygodniu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Wspaniałe zbiory. Od kilku lat sieję dynie ozdobne ale moje zbiory to tylko kilka kolorowych dyń ale i tak jestem zadowolona że coś jednak urosło.Może i ja się skuszę na Twoje nasionka :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, napisz maila i podaj swój adres to wyślę Ci pestki:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Zbiory rewelacyjne !!! Nie bardzo mam gdzie posadzić , bo warzywniaczek malutki, ale muszę przemyśleć sprawę:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyśl, przemyśl bo warto:-))) A dynie możesz posadzić nawet na kompoście jeśli masz:-)) tak naprawdę to dla nich idealne miejsce. Mi wyrosły w zeszłym roku samoistnie na kompoście:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Przepiękne kadry, tabliczka cudna.Czekam na instruktarz, bo bardzo bym chciała dochować się takich okazów, nawet tych najmniejszych ;-) I jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję za pestunie młaaaaa!!!:-********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instruktaż pojawi się na pewno, ale trzeba jeszcze troszkę poczekać:-)))
      Cieszę się, że pestki do Ciebie dotarły:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
    2. Będę czekała cierpliwie ;-) Ja też się cieszę, że dotarły, nawet nie wiesz jak, jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję kochana :-*******

      Usuń
  6. To bardzo miłe z Twojej strony :-)

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...