poniedziałek, 9 stycznia 2017

Moje hygge:-)



W końcu się doczekałam się:-))
 W weekend i u nas posypał się z nieba biały puch:-)))
Powiedzieć Wam muszę, że ten weekend był jednym z bardziej udanych
pomimo, że w sobotę miałam zajęcia:-(( 
Nie mogłam się doczekać ich końca bo wiedziałam, 
że w domu czeka na mnie Aga z Gąska w Domu:-) Taką mi fajną niespodziankę zrobiła:-))
W niedzielę rano wstałam o 7.00, fantastyczne uczucie usiąść z filiżanką herbaty
gdy cały dom jeszcze śpi, a na dworze biało:-))
To taka moja wersja modnego ostatnio hygge:-))))
A skoro śnieg spadł tak więc nie mogłam sobie odmówić przyjemności 
zrobienia małej zimowej sesji w ogrodzie, z prawdziwym śniegiem w roli głównej:-))
Uwielbiam gdy jest mróz i śnieg, wtedy cały świat pięknieje pod puchową kołderką:-)
Gorzej jest gdy w poniedziałek rano trzeba się ruszyć do pracy,
szczególnie gdy drogi są oblodzone. Ale coś za coś:-)

A jak Wam minął długi weekend??


Finally, it snowed during the weekend.
I've been waiting for snow since Christmas.
I must tell you that this weekend was one of the best 
although I had classes on Saturday:-(
I couldn't wait till the end of my lectures because I knew that Aga, my Instagram friend,
was waiting for me at home. It was such a great surprise:-))
On Sunday morning I got up at 7.00. It was a fantastic feeling to sit with a cup of tea
when the whole house was asleep, and outside everything was white:-))
This is my version of hygge:-))))
And since we had some snow I just had to take my camera and prepare some winter session 
in my garden:-) I love snowy, freezing days because world looks even more beautiful:-))
Of course, it is much worse when on Monday morning you have to go to work 
and all the roads are icy:-(( But you can't have everything:-(

And how was your weekend??


























































Borysek jest w swoim żywiole gdy pada śnieg.
Godzinami może łazić na spacery i nie straszny mu żaden mróz:-)
Ten futrzak to moje kolejne hygge i nie wyobrażam sobie życia bez niego:-))


Our Boris also likes snowy weather very much,
he loves playing in the snow and he can walk for the whole day:-)
He is also my hygge and I can't imagine life without him:-))








Miłego wieczoru:-)))

Have a good evening:-)))

22 komentarze:

  1. Super, smakowicie i pięknie to wygląda.
    Hygge w najlepszym wydaniu :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Miło do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że lubisz tutaj zaglądać:-))) Zapraszam 24h na dobę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. A u nas od kilku dni mróz w nocy minuz 20 w dzień ciut lepiej tak minus 8 😜 biało jest, śnieg skrzypi ale ten mróz mógły trochę odpóścić 😊 a u Ciebie jak zwykle uroczo 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci:-))) Myśmy mieli przed tym mrozem kilka bardzo deszczowych dni z temperaturą troszkę powyżej zera i to było coś okropnego. Ja stanowczo wolę gdy mrozi, przynajmniej wybija zarazki:-)))
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  4. Magiczne zdjęcia:) Ja też ostatnio napisałam post o hygge, którego myślę dokładniej poszukam w Nowym Roku. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Nareszcie mamy zimę. Białą i mroźną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zdecydowanie moja ulubiona wersja zimy:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Piękne zimowe zdjęcia!Zawsze z wielką ciekawością zaglądam do Ciebie.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-))) I vice versa:-))) Ja lubię zaglądać do Ciebie, choć ostatnio mam duże zaległości przez te moje studia:-((( Ale jak już je zakończę to się poprawię:-)))
      Jest mi bardzo miło, że lubisz do mnie zaglądać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Cudne foty! Fajnie wykorzystałaś świąteczne literki :-) <3
    My oczywiście spacerek i sanki, ale to pewnie widziałaś na IG ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:-))) Widziałam, widziałam, Wy to dopiero macie piękną aurę. U nas niewiele śniegu spadło, ale dobre i to:-)))
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  8. http://aszdziennik.pl/119145,dramat-rodziny-na-warszawskim-wilanowie-nie-chca-wyniesc-choinki-bo-boja-sie-o-zaburzenie-hygge
    żart:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))))))))))) Dzięki za ten link:-)))))))))))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  9. o rety! mrozy i oblodzenie może niekoniecznie, ale za śniegiem bardzo tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka zima mi się podoba!
    Kawka!
    I frykadele! :) Jeszcze w takiej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie, sesja profesjonalna, a Borysek uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...