piątek, 13 stycznia 2017

Łazienka z czerwoną cegłą:-)


Łazienka rzadko gościła na moim blogu.
Czas to naprawić:-))
Łazienka na górze była ostatnim pomieszczeniem, które wykańczaliśmy w naszym domu 
i to właśnie w nim osiągnęłam połączenie dokładnie tego co mi się najbardziej podoba 
czyli bieli, czerni i ceglanej ściany.
Szkoda, że zaczynając wykańczać dom nie miałam pojęcia o blogach,
nie wiedziałam skąd czerpać inspiracje:-(
W zasadzie pomysł na tę łazienkę zrodził się od plakatu z filmu
Przeminęło z wiatrem:-) cała reszta to dodatki do plakatu. Kocham tą książkę i film:-)
Spytacie się pewnie, a co robi plakat w łazience?
Cóż, zabrakło mi już w domu wolnych ścian, tak więc plakat wylądował w łazience:-)
Bardzo lubię biało czarną szachownicę na podłodze,
ale muszę przyznać, że jest ją cieżko utrzymać w czystości
i choć marzy mi się taka w kuchni to nigdy się na nią nie zdecyduję
bo codzienne jej sprzątanie by mnie dobiło:-(
Za to świetnie sprawdzają się ceglane płytki na ścianie.
Polecam, to był strzał w dziesiątkę nie wymagający żadnych zabiegów pielęgnacyjnych:-))
A jak Wam się podoba pomysł na plakat i cegłę w łazience?


I seldom show you my bathroom so it's high time to change it:-)
This is an upstairs bathroom and it was the last room that we decorated.
There is the mix of all things that I like in home decor, I mean a black and white 
checkerboard floor, white walls and a bit of red brick wall.
I wish I had known this mix when I started decorating my house,
but I must admit that it is hard to keep the floor clean.
I would like to have checkerboard floor also in the kitchen,
but then I wouldn't be able to clean it every day.
The trigger for this bathroom decor was a poster from Gone with the Wind.
Love this book and film:-))) But why poster in the bathroom?
Well, I didn't have any more walls that I could use to hang it
so I decided to hang it in the bathroom.
How do you like the idea of a poster and brick wall in the bathroom?












Miłego weekendu:-))

Have a great weekend:-))

26 komentarzy:

  1. Cegiełka wygląda rewelacyjnie.
    Myślałam o takim akcencie w kuchni nad zlewem i kuchenką, ale wydawało mi się to troszkę niepraktyczne. Wiadomo kuchnia jak to kuchnia. A to chlapnie woda, a to jakiś tłuszczyk. I w rezultacie położyłam płytki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że takie płytki w kuchni świetnie się sprawdzą. Mam zresztą już je zakupione, ale niestety z braku fachowców remont kuchni trzeba odłożyć w czasie.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Piękna oczywiście :-) Super pomysł na ceglaną wstawkę, ja do cegieł nie jestem/nie byłam przekonana, a tu naprawdę mi się podobają.
    I też ubolewam, że podczas projektowania własnego mieszkania nie siedziałam jeszcze w blogosferze :-)

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie czerwona cegła przemawia i to bardzo:-))) Już na etapie wykańczania domu myślałam o cegle i ten pomysł zrealizowałam tylko nie wiedzieć czemu zamiast czerwonej wybrałam kremową:-((( Ale i to już naprawiłam bo ją jakiś czas temu przemalowałam na biało:-))
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. Po Twoim wpisie szukałam sobie jeszcze salonów z cegłą. Również fajne kompozycje.

      Usuń
    3. Oj tak, cegła w salonie robi wrażenie:-))) Jestem jak najbardziej za:-))))

      Usuń
  3. Co tu dużo mówić, jest bardzo oryginalnie i stylowo. Jak w całym Twoim domku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Ty wiesz że ja uwielbiam Twoją łazienkę.Robiąc swoją na piętrze wzorowałam się na Twojej. Co do biało-czarnej podłogi to fakt, ciężko utrzymać w czystości, ale nie zamieniłabym hej na inną.Mam do zrobienia łazienkę na dole i kusi mnie ta cegła, oj kusi, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rentako, ja też kocham tą podłogę i nie zamieniłabym jej, ale w kuchni jej u siebie nie widzę ponieważ nie miałabym czasu na utrzymanie jej w czystości, szczególnie gdy pomyślę o Borysie i o tym jakie potrafi zostawiać ślady w deszczowy dzień po spacerku. O nie, stanowczo to nie jest rozwiązanie dla osób posiadających psy.
      Ja też przymierzam się do remontu dolnej łazienki, bo ten pomarańcz na płytkach doprowadza mnie do szału!
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Fajna i oryginalna łazienka;) Remont łazienki przede mną. Ale to odległa przyszłość więc jeszcze planów nie ma. Narazie upiększam drobiazgami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. W tych drobiazgach tkwi cały urok:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Moja ukochana szachownica :)
    Rozkoszna :)
    Świetnie kontrastuje z tą cegłą!
    Całość bardzo estetycznie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Szachownica zawsze robi dobre wrażenie i myślę, że jest to ponadczasowy wzór, który zawsze będzie modny.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Bardzo fajnie to wygląda.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny akcent który jest u Ciebie kojarzy mi się z domem rodzinnym :) SZACHOWNICA była w kuchni ;) i krzątajacą się MAMA ktora robiła najlesze pyszności. ......oj wspomnienia .....

    Piękna łazienka :)

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiała być piękna kuchnia. I do tego pewnie te zapachy:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Wspaniała łazienka z charakterem. Cegła to strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuchnia Jak na tamte czasy, które BYŁY z wielką odpowiedzialnością mówię , Że była na CZASIE ;)) ..........zapachy ZAWSZE OD RANA BO MAMA NALEŻAŁA DO TYCH CO O 5 RANO JUŻ "pichcą" ..........WSPOMNIENIA POWRÓCIŁY............Bardzo pozytywnie i emocjonalnie .......... aż do tego stopnia , że SEN O mamie MIAŁAM W NOCY .....cóż 2 rodzica Śp. † będzie 19.01 ..........Wiem , że czuwa i jest z nami :))

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz piękne wspomnienia, których nikt Ci nie zabierze. Ciężko jest się pogodzić ze śmiercią rodziców, każdy potrzebuje czasu by ułożyć sobie życie na nowo, ale tęsknota w sercu zostaje na zawsze. Jednak, tak jak napisałaś mama na pewno z góry pieczę sprawuje:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  11. Ja miałam okazję z niej skorzystać ;-) Cudowna i wyjątkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))) Cieszę się, że Ci się Anetko podoba:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  12. Kochana łazienka marzenie, chciałam te meble do swojej, ale już ich nie ma w sprzedaży, są boskie!Najbardziej to Ci tego okna zazdraszczam, ach rozmarzyłam się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem dlaczego Ikea często kończy fajne serie produktów. Cóż, muszą mieć jakiś powód. Okno w łazience to bardzo dobra rzecz, wiem co mówię bo niestety w dolnej łazience tego okna nam bardzo brakuje.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...