czwartek, 2 lutego 2017

Sukulenty w wersji mini:-)


Bardzo lubię sukulenty i nie mogę się im oprzeć:-))
Ostatnio wpadły mi w oko te mini okazy:-))
Są urocze i zobaczyć je będziecie mogli w niejednej stylizacji
jeśli przetrwają ponieważ ręki do kwiatów nie mam 
i nie powiem zdarzyło mi się, raz czy dwa, wykończyć i sukulenta:-(
Najczęściej je przelewałam:-(
Mam jednak nadzieję, że te przeżyją:-))

A Wy lubicie sukulenty???


I like succulents very much and I can't resist when I see a new one:-)
These little cuties I just had to buy:-))
I think that you will see them often here in different arrangements if they survive:-)
Unfortunately, I don't have a green thumb and I must admit 
that I happened to kill a succulent once or twice:-(  I usually water them too often:-(
Hope these ones will survive:-))

Do you like succulents?












Miłego czwartku:-)))

Have a nice Thursday:-)))

21 komentarzy:

  1. Piękne :)
    Świetnie wyglądają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwelbiam sukulenty i gdzie udało ci sie dostac takie małe bo ja szukam i niestety nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w centrum ogrodniczym Jucca w Tarnowie Podgórnym. To centrum ma też swój sklep internetowy: http://e-jucca.jucca.pl ale nie jestem pewna czy żywe kwiaty też w internecie sprzedają. Zajrzyj może coś ciekawego dla siebie znajdziesz:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Bardzo lubię sukulenty i nawet kilka sztuk w domu mam:) Twoje prezentują się cudownie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))) Ja lubię je ponieważ są mało wymagające, a że moje umiejętności ogrodnicze są zerowe więc są idealne dla mnie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Słodziaszki :) Małe są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś gdy mieszkałam w bloku , miałam mnóstwo kwiatów ... Rosły bardzo bujnie :) Ale od póki mamy dom , jakoś pozbyłam się wszystkich bo przestały mi pasować do mojej koncepcji . Na pewno widziałaś , że mam tylko bluszcze :) 6 okazów :) A za sukulentami , szczerze mówiąc nie przepadam , sorki ale nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam na nie zwracać uwagę jakiś rok może dwa lata temu. Wcześniej były mi obojętne. Jednak gusta się zmieniają i teraz z miłą chęcią wszystkie moje domowe roślinki wymieniłabym na sukulenty. Bluszcze lubię, ale w ogrodzie. Bardzo mi się podoba jak oplatają stare drzewa lub płoty, dlatego sadzę je namiętnie pod wszelkimi drzewkami i płotami, ale jeszcze nie zdążyły się rozrosnąć:-((
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Śliczne sukulenty. Tez je lubię, w sumie to jedyne rośliny które rosną u mnie w domu bez większego zaangażowania.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest w nich najlepsze, że nie wymagają jakiś szczególnych zabiegów:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sukulenty, czy maleńkie kaktusy :) Choć proponuję jakieś kolorowe doniczki, w tych trochę smutno wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o takie doniczki mi chodziło i mnie się w tych doniczkach podobają najbardziej. Widziałabym je jeszcze w metalowych doniczkach. Cóż wszystko kwestia gustu, jednemu się podoba to, a drugiemu tamto:-)) I dobrze, bo inaczej byłoby bardzo nudno:-))

      Usuń
  8. Ja uwielbiam sukulenty. Też mi nieraz padły, ale przyczyną było głównie jakieś robactwo przywleczone ze sklepu :-( Przy pierwsze lepszej okazji muszę uzupełnić mój mały ogródek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I to jestem w tym najlepsze , że ONE te sukulenty nie potrzebują opieki :)
    Bo inne kwiatki u mnie mają krótki żywot .Bluszcze w domku mam w klatce :-)A na działce to już cebulkowe uwielbiam a w tym roku stawiam na SŁONECZNIKI duże i małe :) PŁONĄCA POCHODNIA też jest ulubiona bo super prezentuje się przy oczku wodnym . ach kiedy WIOSNA ?
    Mi się podobają osłonki takie sauté "SOTE"

    Krysia




































    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę Anitko, że Ty masz taki problem jak moja Mama, Ona również notorycznie zalewa mi wszelkie rośliny...czasami na giełdzie znajduję taką istotkę i kiedy tylko ją zabieram ją do domu, już od progu słyszę " Ale ona ma sucho...nie podlewają tam ich, czy co..." i już po sprawie...:)
    ale co ja mam poradzić na to:) Kocham tą moją Mamę i kupuję kolejne cudo:)
    Buziaki i nie przelej swoich Maluszków:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są. Ja za to zawsze zapominam o podlaniu roślinek więc sukulenty mają u mnie dobrze bo nie grozi im zalanie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe kaktusiki nabyłaś. Posiadam je także, ale są już dość duże. Lubię sukulenty bo są mało wymagające. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja powoli się do nich przekonuje, może sobie kupię takie mini mini, jak mi hiacynty przekwitną?

    OdpowiedzUsuń
  14. małe jest piękne :)
    śliczności :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...