niedziela, 1 stycznia 2017

Sylwestrowa Dekoracja Stołu:-)


Witajcie Kochani w Nowym Roku:-)))
Jak się czujecie po wczorajszej zabawie do samego rana?
Ja niestety Sylwestra spędziłam nad książkami,
ale w przerwie nie odmówiłam sobie przyjemności udekorowania stołu 
na tę ostatnią noc w 2016 roku:-)
Jestem ciekawa czy się Wam spodoba?

Jeszcze raz życzę Wam by każdy dzień tego Nowego Roku był szczęśliwy:-))


Hello, in the New Year:-)))
How are you after New Year's Eve party?
Unfortunately, I spent the last day of 2016 writing my master thesis,
but I took a break and I decorated the table for New Year's Eve party:-)
I wonder if you like it?

Once more, I would like to wish you a very Happy New Year:-)
May all 365 days be happy for you:-)








































Życzę Wam dobrego startu w ten pierwszy tydzień Nowego Roku:-))

Have a good start into this first week of New Year:-))

27 komentarzy:

  1. Cudowna dekoracja stołu :-) Kochana i Tobie dużo szczęścia i spełnienia marzeń.Szczęśliwego Nowego Roku 2017!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana i wzajemnie, dużo szczęścia i pomyślności w Nowym Roku Wam życzę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Bardzo uroczyście i pięknie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    PS - Bardzo spodobał mi się ten podłużny lampion(?) stojący na środku stołu, czy możesz zdradzić, gdzie można taki kupić?;)Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, dobrego roku życzę:-)))
      Jeśli chodzi o lampion, to jest to część tego świecznika: http://nitkadesign.blogspot.com/2016/12/swiateczny-kredens.html (na drugim zdjęciu jest widoczny w pełnej krasie:-)) Świecznik ten to kolekcja Ib Laursena. Ja zakupiłam go w VanilleMynte, ale chyba nie jest już on u nich dostępny. Ale znalazłam go tutaj: http://www.sfmeble.pl/swiecznik-adwentowy-pudelko-podluzne-na-4-krotkie-swieczki-p-7111
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Po prostu pięknie ! Szampańsko i elegancko:)
    Przy taki stole z przyjemnością można posiedzieć...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie:-))) Udanego Roku życzę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Piękna dekoracja! Cudna! Szczęśliwego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę Szczęśliwego Nowego Roku:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  5. Wzajemnie Niteczko. Chciałabym, żeby był lepszy, choć na razie mam syndrom przestawiania godziny. Czuję się rozbita :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci aby ten Nowy Rok był lepszy pod każdym względem:-))) Pamiętaj, pozytywne myślenie bardzo pomaga pokonać wszelkie przeciwności losu:-)))))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  6. Jak zawsze cudnie na Twoim stole 😊 wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Tobie również wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok:-)))))

      Usuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Dekoracje cudowne, zasłonka w roli obrusa skradła moje serce, tak samo świecznik adwentowy w nowej roli (też go mam, uwielbiam go, podoba się nawet osobom nie zainteresowanym na co dzień wystrojem wnętrz ;-)). Ciekawe co to za deserek w słoiczku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dla Was również wszelkiej pomyślności, zdrowia i miłości:-))))
      To nie jest zasłonka, to jest obrus:-))) To jeden z moich świątecznych prezentów, dobrany specjalnie do zasłonek:-))) A świecznik jest cudowny, bardzo go lubię bo można go na różne sposoby wykorzystać:-)))
      A deser w słoiczku to mus czekoladowy:-))) Pisałam o nim tutaj: http://nitkadesign.blogspot.com/2016/11/mus-czekoladowy.html
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  8. dużo wszystkiego ale mimo to pięknie ;) wszystkiego najlepszego na ten nowy rok ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Sylwestra musi się dużo na stole dziać:-)))
      Dziękuję bardzo i również życzę samych pomyślnych dni w Nowym Roku:-)))
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  9. Pięknie i naprawdę szampańsko :)
    Uwielbiam tą szarą zastawę, wygląda świetnie i pasuje do wszelakich okazji.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię tę Ikeowską zastawę, bo pasuje do każdej dekoracji i na każdą porę roku:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  10. Bardzo ale to bardzo mi się podoba ta aranżacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że przypadła Ci do gustu:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  11. fajnie :) tym bardziej, że my spędziliśmy Sylwestra w piżamkach, pod kocem z picolo truskawkowym ;) podjadając krakersy z musem z awokado :) doceniam tę pracę, doceniam :)
    Nitko, a jeśli już było to pytanie, to przepraszam :) ale skąd są te mini choineczki??? mam co prawda 3 podobne, ale zachłannie chciałabym więcej ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to jest świetny sposób na spędzenie sylwestra:-))) Pocieszę Cię bo ja spędziłam Sylwestra pisząc pracę magisterską:-((((
      Jeśli chodzi o te małe choineczki to kupiłam je za grosze w zeszłym roku w sklepie Euro Shop. Niestety w tym roku już się nie pojawiły:-(((( Wiele osób o nie pytało, ale nie wiem gdzie można je zdobyć. Nigdy się na nie więcej nie natknęłam:-((( Mnie się udało fuksem na nie załapać, choć powiem szczerze, że się długo zastanawiałam czy je kupić i za pierwszym razem je odrzuciłam, ale następnego dnia po nie wróciłam i jedne z ostatnich się kupiłam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
    2. nam też się w sumie podobał, a nasz 6-latek był zachwycony :D
      trzymamy kciuki za pracę magisterską :) wiem, że to jeszcze dużo czasu, ale za wenę przy pisaniu teraz :)
      dziękuję za informację o choineczkach : pozostaje mi marzyć dalej :)
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  12. Bardzo elegancko :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam że wstążka może zdziałać takie cuda! - Bardzo mi się ten motyw spodobał!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...