czwartek, 5 stycznia 2017

Domowa Biblioteka


Zapraszam Was dzisiaj do mojej domowej biblioteki.
To właśnie tutaj spędzam ostatnio każdą wolną chwilę
i nie w celach relaksacyjnych lecz w celach naukowych:-((
Z tym, że obecnie nie jest tutaj tak pięknie. Całe biurko i podłoga w koło
zawalone są książkami, notatkami, kserówkami, zeszytami,
karteczkami przypominajkami itp, itd. Istne pobojowisko.
Chyba bardziej marzę o tym by skończyć te studia
po to by móc w końcu tu porządnie posprzątać, zresztą nie tylko tu, ale i w całym domu.
Wiem, marudzę już za bardzo, ale im bliżej końca tym wydaje się bardziej pod górkę:-((

Pozdrawiam Was serdecznie, życząc miłego wieczora,
a sama wracam do pisania:-(((


I would like to invite you to my home library today.
This is the room that I'm occupying these days most often
and it's not in order to relax with a nice book in my hand,
but in order to write my master thesis:-(((
Now my library isn't so beautiful, it looks more like a battle field
with piles of books on the desk and around it, with all my notes, 
notebooks and post it notes lying everywhere.
I wish I graduated from my studies only in order to finally clean this room
and the whole house. I haven't had much time recently to take care of my home 
and I just can't stand it, but I still have to wait with all the cleaning 
since there are more important things to do first.
O.K. No more complaining.

Greetings to you and have a nice evening.
I'm coming back to writing:-(((










19 komentarzy:

  1. Twoja biblioteczka wygląda naprawdę imponująco.
    Ja również uwielbiam czytać i mam dosyć sporą kolekcję książek.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się moja biblioteka podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Ale rewelacja! Jestem zachwycona.

    Pozdrawiam i Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)))
      Również życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:-)
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  3. Uwielbiam każdy skrawek Twego domu :) Brudno czy czysto jest boooski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę :) kochamy książki, ale z braku miejsca bardzo ograniczamy ich zakup :) a pan mąż przerzucił się z tego właśnie powodu na czytnik... dla mnie to nie to samo :)
    pozdrawiam cieplutko
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed budową domu, z góry zakładałam, że jeden pokój musi być więcej by można było stworzyć osobną biblioteczkę. To było moje największe marzenie. Podzielam Twoją awersję do czytnika, do mnie tez nie przemawia. Ja jednak musze trzymać książkę w ręce:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Ach! W takim miejscu mogłabym się uczyć,aż by mi się procesor przegrzał :) Piękne miejsce! Życzę wytrwałości- znam ten ból (najgorzej jest w maju). Pozdrawiam cieplutko z zasypanego Nowego Targu. Kamila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że do maja to już będę miała studia zakończone. Przyznaję, że przyjemnie się tutaj siedzi, ale jednak to pisanie do przyjemności nie należy:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Ale jestem pod wrażeniem :) ......długo patrzę i myślę co tu napisać ........................... słodko,cukierkowo,naukowo,przytulnie, no same ochy i achy w takim pomieszczeniu to wiedza sama "wskakuje" do głowy :-))
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żeby to była prawda, niestety nie jest tak łatwo, samo do głowy nie wejdzie, trzeba swoje odcierpieć.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Czy możemy u Ciebie zamieszkać?

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie tylko jeden regalik z ksiązkami. Fajny pokój !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witrynki z książkami wyglądają przepięknie! Podobają mi się też pasy na ścianie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymarzone miejsce do nauki!!
    Nie ma dla Ciebie usprawiedliwienia,musisz wszystko pozaliczać na 5!!!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och wzdycham , zachwycam się ! :)
    Nie piszę komentarza więcej - idę w górę rozkoszować się zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jakie cudne miejsce, ja mogę sobie tylko pomarzyć o takim raju.Tyle miejsca na książki, wow!Pewnie i tak za mało ;-) Biblioteczka marzeń, jest miejsce do pracy i do odpoczynku, a na dodatek wygląda cudnie, ach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Biblioteczka imponująca. Moje książki leżą wszędzie, nawet na podłodze. Ja jeszcze mam rok studiów i tonę w notatkach, kserówkach i książkach. Są wszędzie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...