czwartek, 26 stycznia 2017

Kuchenne przydasie



Uwielbiam wszelkiego rodzaju kuchenne przydasie
i nigdy nie mam ich dość:-))
Zamiast kupić sobie nową sukienkę czy buty
stanowczo wybieram sklepy z domowymi lub kuchennymi gadżetami.
Też tak macie??? Lubię kupować ściereczki, drewniane łyżki i chochle,
te emaliowane też. Ale chyba największą słabość mam do metalowych foremek do ciastek
i nietypowych blach do pieczenia:-))
Kiedyś pokażę Wam moją kolekcję foremek do ciastek:-)) Jest ich trochę:-))

A Wy co zbieracie???


I love all kinds of kitchen utensils and gadgets:-))
I can never have enough of them:-))
Instead of buying a new dress or shoes I defenietly prefer buying some kitchen gadgets:-))
Do you have the same? I love buying kitchen towels, wooden spoons, enamel dippers.
However, cookie cutters are the best. I can't resist buying another one.
I have quite a big collection, one day I will show them here:-))

What do you collect?




Miłego czwartku:-)))

Have a good Thursday:-)))


Post powstał we współpracy z firmą Emma Meble.
Produkty RIVIERA MAISON możecie zakupić w sklepie internetowym,
lub sklepie stacjonarnym House and More w Poznaniu, ul. Polska 94

23 komentarze:

  1. Podoba mi się określenie "przydasie", takie... prawdziwe ;-) Ja z kolei jestem niepoprawną miłośniczką i kolekcjonerką puszek, np. takich na ciastka. Mam ich od groma i jeszcze więcej, a wciąż mi mało.

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również to określenie bardzo przypadło do gustu:-))) Ja też troszkę puszek mam, trzymam w nich wszystkie moje foremki do ciastek:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Fajne :) takich życzy nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie to samo :-) Miłego dnia Anitko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że nie jestem sama w swoim szaleństwie, że jest nas więcej:-)))
      Pozdrawiam Cię serdecznie:-))

      Usuń
  4. Tak też tak mam😊 przydasie zawsze się przydadzą 😊 chociaż ostatnio mi się udaje odmówić sobie zakupu czegoś nowego😊 tez wole kupić coś do domu niż coś dla siebie. A zbieram dużo rzeczy ale chyba najpopularniejszą rzeczą są kubki wszelkiej maści 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym odmawianiem sobie zakupu jest u mnie ciężko, niby sobie obiecuję, ze nie, a i tak się skuszę:-(((( Kubki to też moja słabość, nie przejdę obojętnie obok ładnego okazu:-((
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  5. Pokaż całą kolekcje blach i foremek to się tu wszystkie POCHORUJEMY ......gdzie Ty to wszystko mieścisz ?

    ....ja uwielbiam ściereczki kuchenne ....KUCHNIA nie mieszczą się już a innych szkoda się wyzbyć :)

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami też się zastanawiam ile jeszcze mogę do tego domu naznosić różnych przydasi, ale co jakiś czas robię czystkę i albo odsprzedaję albo wydaję znajomym więc jakoś się ta karuzela kręci:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  6. fajne ;) lubię takie kuchenne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie! Piękne te rzeczy, nie przepadam za gotowaniem, więc u mnie długo by cudownie wyglądała hihi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka lat temu twierdziłam, że nienawidzę gotować😬 teraz uwielbiam😃 Wszystko się s życiu zmienia więc może jednak nie za długo byłyby u Ciebie takie ładnd i nowe😉
      Pozdrawiam😃

      Usuń
  8. Też tak mam, że uwielbiam zbierać różne przydomowe przydasie:) Twoje są piękne, takie domowe i kuchenne. Nie mogę się napatrzeć:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety tak chyba mamy, że bardxo lubiny takie właśnie przydasie, ale to właśnie te drobne rzeczy tworzą tą domową atmosferę😃
      Pozdrawiam☀️

      Usuń
  9. Jak na zakupoholiczki - zbieramy wszystko :) A ja cierpię na chorobę chomikowania hiihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Emilko, my zakupoholiczki idziemy na całość😉😉😉
      Pozdrawiam😃

      Usuń
  10. Do kuchni i do domu zawsze jest jakieś przydasie :)
    Uściski weekendowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym dwoma łapkami😉😃😉😃
      Pozdrawiam☀️

      Usuń
  11. Dobrze, że jest nas więcej😉😃
    Pozdrawiam☀️

    OdpowiedzUsuń
  12. No to prawda, blog wnosi naprawde wiele rzeczy muszę przyznać.
    A jeśli chodzi o mnie to ostatnio robiłem sobie badanie nietolerancji laktozy no i okazało się, że jestem chory. Dlatego tak rzadko bywam na blogach, ale leczenie zacząłem więc myślę że niedługo pojawie się znowu. Polecam każdemu zrobić sobie takie badania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy te same hobby, tylko że ja już nie zbieram, bo nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać, choć jeszcze bym upchała trochę ściereczek, czy fartuszków, do których mam wielką słabość :-) Piękne te Twoje przydasie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...