sobota, 28 stycznia 2017

Kredens


Kredensów to ja bym mogła w domu mieć nieskończoną ilość:-))
Lubię bardzo te meble.
Marzy mi się jeszcze taki ogromny, babciny z prawdziwego zdarzenia,
co z tego, że nie mam go już gdzie wstawić. Na szczęście marzyć można:-))
Dzisiaj pokażę Wam mój narożny kredens w poświątecznej odsłonie
i kilka kadrów z naszego zimowego domku:-)
W końcu zaczynamy ferie, bardzo się z tego powodu cieszę,
choć niestety dla mnie będą to jedne z najbardziej pracowitych ferii:-((
Jednak co wolne, to wolne i przynajmniej będę mogła się wyspać:-))


I could have a lot of hutches at home:-)) I like them very much:-)
I dream of a real old, grandma's hutch,
although I have no place to put it at my home:-(
Today I will show you my corner hutch with a winter decor
and some random pictures from my living room:-)
Finally, we are staring our winter holidays,
my holidays will be hard working, but still it's a big plus
that you don't have to get up early in the morning:-)
















Miłego weekendu:-))

Have a nice weekend:-))

10 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam kredensy.Mam jeden dębowy który dostaliśmy od babci w prezencie ślubnym, jej już z nami nie ma kilkanaście lat, a kredens stoi i nam jej o niej przypomina, buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o taki babciny kredens z duszą mi chodzi:-))) Fantastyczne jest dostać w spadku po kochanej osobie taki mebel:-)) Twój narożny kredens jest piękny:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Anitko, jak zawsze z prawdziwą przyjemnością obejrzałam Twoje domowe migawki. Mnóstwo przepięknych przedmiotów, cudnie wyeksponowanych. Kredens jak najbardziej przyciąga wzrok i zachwyca. Pięknie jak zawsze :)
    Buziaki serdeczne, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredensy maja to COŚ ,też lubię :) Mam na działce jeden i czeka na od nowe :-)
    A te tabliczki mnie zaraziły :) i już czekam na projekt od Wydziwianki rudej ;-))

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią bym się do tego twojego kredensu na działce dorwała:-)))
      Oj tak, tabliczki Anetki to mistrzostwo świata:-))) A najlepsze jest to, że może zrobić każdy wymiar i jakikolwiek tekst sobie zażyczymy:-))) Polecam:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  4. Gdybym miała dom, to kredens na pewno by się w nim znalazł, też uwielbiam ten wdzięczny mebelek.Pięknie u Ciebie, nie wiem na co patrzeć, wszystko takie urocze.Śliczności same :-) Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kredens, niestety wygrała pragmatyczność. Jak dorobię się większego mieszkania, z całą pewnością stanie. I to nie jeden, bo podobnie jak Ty uwielbiam te meble.

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...