niedziela, 1 maja 2022

Moje podróże: Pałac Kamieniec:-)


Długi weekend w pełni, 
a ponieważ tym razem nie mam wyjazdowych planów
dlatego postanowiłam troszkę powspominać.
Na początku kwietnia odwiedziłam piękne miejsce: Pałac Kamieniec.
Jestem nim zauroczona i postanowiłam Was troszkę zamęczyć zdjęciami 
z tego pięknie odrestaurowanego pałacu. 
Podziwiam zapał i pracę, którą właściciele włożyli w przywrócenie 
tego miejsca do dawnej świetności. A była to ruina.
Pałac pełni rolę hotelu, ale jest tutaj również restauracja,
w której serwują pyszne dania.
Można też wynająć sale na różne uroczystości.
Miałam możliwość zwiedzenia pałacu z jego właścicielką
i naprawdę się w tym miejscu zakochałam.
Zresztą popatrzcie sami jak te wnętrza są piękne:-)


Long May weekend is here,
but this time I haven't got any travelling plans
and that is why I decided to reminisce one of my last trip.
At the beginning of April I visited Kamieniec Palace.
I fell in love with it and I wanted to share with you pictures that I took there.
I do admire the owners' determination and enthusiasm in renovating the whole place.
It used to be a ruin. Now it's really astonishing.
There's a hotel and a restaurant where they serve delicious meals.
You can also rent a venue here for different celebrations.
I had an opportunity to be shown around by the owner
and I really loved every bit of it.
Just have a look...no words are needed:-)










Oryginalna podłoga. Płytki od Villeroy&Boch.


Floor tiles are original by Villeroy&Boch.












































Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

2 komentarze:

  1. Wspaniałe miejsce, bardzo lubię takie klimaty. Dziękuję, że mogłam z Tobą wirtualnie zwiedzać. Pięknie wyglądasz Anito. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...