środa, 4 maja 2022

Moje Podróże: Pałac Kamieniec, Szklarnia:-)


To co najbardziej urzekło mnie w Pałacu Kamieniec
to piękna szklarnia usytuowana w ruinach starej stodoły.
Jest po prostu niesamowita. 
Połączenie starej cegły i szklarni robi ogromne wrażenie.
I niestety jak ją zobaczyłam tak przepadłam,
zakochałam się w niej tak,
że teraz cały czas chodzi mi po głowie takie cudo.
Oj dużo bym dała by podobna szklarnia stanęła w moim ogrodzie.
Cóż, marzenia są po to by się spełniały
tak więc zobaczymy czy i to się kiedyś spełni.


The thing that I liked most about Kamieniec Palace was its greenhouse:-)
It's situated in the ruins of an old barn and it's amazing.
The mix of glass and red brick is simply the best.
When I saw it I fell in love with it
and now I'm dreaming of similar greenhouse in my own garden.
Well, dreams come true, as they say,
so I do hope that one day I'll have similar place in my garden.










Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

3 komentarze:

  1. Piękna jest ta szklarnia i te doniczki...ach:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta szklarnia:)))i te doniczki ..ach:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście niezwykłe miejsce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...