piątek, 13 maja 2022

Moja nowa letnio-wiosenna galeria:-)


W mojej sypialni zrobił się wakacyjny klimat za sprawą plakatów od Gallerix
Mamy połowę maja i nie wiem jak Wy, 
ale ja naprawdę nie mogę się już doczekać wakacji.
Od dawna marzy mi się wyjazd do Lizbony 
więc musiałam wybrać plakat ze słynnym żółtym tramwajem
Kto wie, może to marzenie wkrótce się spełni.
Wybrałam też kilka plakatów z plażą tak by móc poczuć ten plażowy klimat:-) 
Gallerix to nie tylko piękne plakaty, ale znajdziecie tam też ogromny wybór ramek.
Wybór jest przeogromny więc biegnijcie się zainspirować.
Polecam serdecznie zrobić sobie nową plakatową wystawkę:-)


You can feel holiday vibe in my bedroom thanks to Gallerix.
It's high time to start thinking about holiday travels 
and I can't wait for summer to come.
My big dream is to go to Lisbon 
and that's why I went for a poster with a famous yellow tram.
Who knows, maybe my dream will come true this year.
I also added some beach posters in order to unwind a bit
and to feel the beach vibes:-)
You can also find a lot of great frames on Gallerix.
The choice is enormous so simply have a look and let me inspire you:-)
I do recommend changing something in your house for summer:-)




Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...