niedziela, 13 grudnia 2020

Trzecia niedziela adwentu



Dziś już trzecia niedziela adwentu,
zapalamy trzecią świecę, a święta zbliżają się wielkimi krokami-)
Jak tam Wasze przygotowania?
Mnie udało się nawet w tym tygodniu dużo ogarnąć
więc teraz już tylko przede mną to co najlepsze
czyli pieczenie pierniczków i orzeszków oraz oczekiwanie na święta.
W domu rozbrzmiewają świąteczne piosenki,
powoli wyciągam stare dekoracje i czuję się przy tym jak dziecko, 
które nie wiedziało, że ma takie zabawki:-)
Jest naprawdę pięknie i cudownie.
Oczekiwanie na Boże Narodzenie to dla mnie najlepszy czas w roku.
Miłych przygotowań Wam życzę:-)


Today is the third Sunday of Advent
and we are going to light the third candle.
Yeah, Christmas is coming soon...
How are your preparations going on?
This week I have done a lot so now I only have to do all the best things
like baking gingerbread cookies and other sweets.
This is how we are waiting for Christmas.
I'm decorating the house with Christmas songs on.
Yesterday I found some old decorations and I felt like a child
who didn't know what great toys there were to play with:-)
After all Christmas is the most beautiful time of the year.
Have fun waiting for holidays:-))






Dobrej niedzieli dla Was:-))

Have a good Sunday:-))

10 komentarzy:

  1. Jak pięknie :) uwielbiam Twoje dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię ten czas:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy czas w roku:-))
      Przyjemności adwentowych i pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Piękne dekoracje:)))lubię w tych zimowych dekoracjach używanie mchu.Ja w ogóle lubię dekorować dom:)))zawsze sprawia mi to radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mech lubię we wszystkich dekoracjach bo jest uniwersalny:-)) A dekorowanie domu uwielbiam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Ładny ten świecznik adwentowy. Ja okna pomyłam dopiero więc jeszcze przede mną mnóstwo pracy. Acha i ciasteczka upiekłam i dywan wytrzepałam i kartki zrobiłam...więc troszkę zrobiłam :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dużo zrobiłaś, a Twoje karteczki są cudowne:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Śliczne dekoracje. Anitko jesteś jak wulkan energii.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zawsze, ale jak mam fazę na robienie to robię:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...