czwartek, 3 grudnia 2020

Aranżacja stoły: Kolorowe Święta:-)


Dzień dobry:-) 
Dziś mam dla Was kolejną propozycję nakrycia stołu na święta.
Tym razem jest to opcja dla tych co lubią kolorowy stół.
Moja miłość do porcelany Green Gate nie maleje, wręcz przeciwnie
więc nie mogłam nie przygotować propozycji świątecznej dekoracji z ceramiką od GG.
I choć nie mam kompletu naczyń z jednego wzoru to te naczynia 
zawsze ze sobą dobrze współgrają nawet jeżeli są z innych kolekcji. 
Za to właśnie najbardziej lubię ich produkty.
Całą dekorację robi tutaj forma do tarty, w której znalazł się hiacynt, 
a wokół niego jabłuszka. Proste, a jakie piękne i niebanalne zestawienie.
Do tego dodałam kilka zielonych gałązek i bombki
i to w zasadzie wszystko. Naprawdę niewiele potrzeba 
by pięknie udekorować stół na święta.
Zaglądajcie do mnie jeśli szukacie inspiracji na świąteczne dekoracje
bo mam jeszcze kilka fajnych propozycji przygotowanych specjalnie dla Was:-)


Good afternoon:-)
Today, I'm here to share with you my new table arrangement for Christmas.
This one is for those who like colours. 
I love tableware by Green Gate because it is so livid and colourful.
I'm into mixing different patterns of plates 
and the great thing is that all collections match one another. 
As a centerpiece I used a tart plate with one hyacinth and a bunch of apples.
It's so simple, yet so charming:-)
I also put some green twigs and some baubles on the table and that's it.
You don't need much to make an amazing table styling.
And if you are looking for more Christmas inspiration
stay tuned because there will be more...
























Dziękuję za odwiedziny i komentarze:-))

Thank you for stopping by and leaving a word or two:-))

10 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje stołu:))takie jak lubię na święta:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Cieszę się, że się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

  2. Wow, co za cudowny i zachwycający widok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie połączyłaś kilka kompletów, stół zachwyca kolorami i "pogodą ducha"
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja w zasadzie nie mam jednego całego kompletu. Wszystko to są części różnych kolekcji:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Dużo zieleni i kolorowo i bardzo mi się tak podoba na święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))Na święta musi być zielono:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Wesoło i kolorowo, bardzo fajna propozycja nakrycia, świetna ceramika. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...