czwartek, 17 grudnia 2020

Pierniczki a la katarzynki:-))


Zostajemy jeszcze w klimatach świątecznych wypieków:-))
Mam dziś dla Was przepyszne mięciutki pierniczki,
które smakują jak popularne katarzynki, ale są o niebo lepsze bo domowe.
Tym przepisem dzieliłam się już z Wami TUTAJ.
Jak dla mnie jest to mój tegoroczny hit i przepis ten sobie zapisuję
by i w przyszłym roku upiec te pierniczki.
Polecam piec je z podwójnej porcji bo mega szybko znikają
i pieczcie je przed samymi świętami bo moje do świąt chyba nie dotrwają:-(
Można je oczywiście polukrować, ale ja osobiście wolę takie golaski:-)
Do pierniczków kawusia z piankami i święta mam codziennie:-)
Kto da się zaprosić na kawkę?


I'm going to talk about Christmas baking again:-)
I wanted to share with you this great recipe which you'll find HERE
for extremely soft and delicious gingerbread cookies.
It's this year's hit in my kitchen. I'm going to write it down
and use it next year. If you want to bake it use double ingredients 
because they disappear really fast.
You can also decorate them with some icing but I prefer them just like that
without any additional sugar.
When you serve them with a cup of hot coffee with marshmallows
then you know it's Christmas every day:-)
Who is going to join me for coffee?








Pięknych świątecznych przygotowań Wam życzę:-))

Have a great Christmas preparations:-))

12 komentarzy:

  1. Hm... Katarzynki, smak dziecinstwa... Moze dzis sie skusze na pieczenie, ale najpierw kawusia z piankami u Ciebie, tak nastrojowo w Twoim domku. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kawusię już parzę:-))
      Przyjemnych przygotowań Ci życzę:-))

      Usuń
  2. Ślicznie wyszły:) Bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:-))
      Przyjemnych przygotowań do świąt:-))

      Usuń
  3. Pięknie i bardzo apetycznie Anito.:) Ściska serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Przyjemnych przygotowań do świąt:-))

      Usuń
  4. Boszsz jak ja lubiłam Katarzynki,te oblane czekoladą najbardziej:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te czekoladowe były najlepsze, ale ja teraz stawiam raczej na takie golaski:-))
      Przyjemnych przygotowań do świąt:-))

      Usuń
  5. Przepięknie wyszły te pierniczki :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają:-))
      Przyjemnych przygotowań do świąt:-))

      Usuń
  6. Piękne i na pewno smaczne ale ja już upiekłam ciasteczka kruche :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku ciasteczek kruchych nie robiłam:-( Postawiłam tylko na pierniki...choć nie, przepraszam...upiekłam ciasteczka:-)) Muszę zajrzeć do tych wszystkich puszek bo już nie pamiętam co tam mam pochowane:-)))
      Przyjemnych przygotowań do świąt:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...