czwartek, 10 grudnia 2020

Aranżacja stołu: Brązowe Święta:-)



Dzień dobry Kochani:-)
Jak się macie? Mam nadzieję, że czujecie już zbliżające się święta:-)
Spieszę do Was dzisiaj z kolejną propozycją świątecznego nakrycia stołu.
I znowu Was zaskoczę bo ta aranżacja jest zupełnie inna od poprzedniej.
Tym razem zupełnie inna kolorystyka i atmosfera.
Co powiecie na brązowe święta?
I mam poważny problem bo doprawdy nie wiem na jaką opcję się zdecydować.
Biel czy brąz? Do tej aranżacji wykorzystałam brązowy, lniany obrus i serwetki 
oraz porcelanę i szklanki od Ib Laursen.
Do tego dodałam troszkę drewnianych dekoracji 
oraz centralną dekorację z naturalnych suszek i to wszystko.
To która propozycja bardziej się Wam podoba?
A jak się Wam podobają dzwoneczki?


Good morning to you:-)) How are you today?
I hope you are all great and you can feel Christmas atmosphere.
I have another inspiration for Christmas table setting.
This time it's quite a different colour and not so obvious for this holiday.
What do you think about brown table decor?
Now, I really don't know which one to go for, the white one or the brown one?
For this arrangement I used a brown, linen table cloth and napkins, 
tableware and glasses come from Ib Laursen.
I also added some wooden candle holders and cutlery.
 Central tablescape is made out of dried natural decorations.
So which table styling you like better: white one or this one?
And what do you think about the bells?










Dobrego dnia i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a nice day and thank you for stopping by:-))

10 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki i nieco rustykalny klimat. Bardzo mi się podoba taka aranżacja stołu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i ciesze się, że się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Przyznam, że i ta dekoracja wygląda ciekawie, choć ja osobiście skłaniałabym się ku bieli.
    Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Czasami można sobie poeksperymentować:-)) Plus tej dekoracji jest taki, że nikt barszczem nie poplami obrusu:-)))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Kolejna piękna dekoracja stołu:))bardzo mi się podoba jak przyozdobiłaś żyrandol:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:-)) Trochę zieleni to zawsze dobry pomysł:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Dzwoneczki i stare lub postarzone bombki dodają niepowtarzalnego uroku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. U mnie biało niebieskie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham to połączenie kolorystyczne:-)) W zeszłym roku takie miałam święta:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...