sobota, 19 grudnia 2020

Świąteczne kubeczki:-)


Najwyższy czas by zacząć stroić dom na święta:-)
Ja bardzo lubię wystój świąteczny. 
Jest to jedyny czas w roku gdy wyciągam czerwone dodatki. 
Dlatego musiałam też zmienić szatę mojej kubkowej wystawce.
Jak widzicie króluje tutaj czerwień i skrzaty:-) Zakochałam się w nich:-)
W puszkach pochowały się pierniczki choć nie wiem czy do świąt dotrwają:-)
A jak Wasze domki? Wystrojone już na święta?


It's high time we started decorating for Christmas:-)
I love preparing my house for this celebration:-)
It's the only time during a year when I go for red colour:-)
And that's the reason why I have to change my mug display:-)
As you can see there are all kinds of red and silver or grey cups.
There are also some Pixies. I'm in love with them.
Gingerbread cookies are hidden in the tins...
if I'm lucky they will survive till Christmas:-)
Are your houses already decorated for the Holidays?
















Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze:-))

Thank you for stopping by and leaving comments:-))

7 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja która tworzy nastrój świąteczny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Przyjemnych przygotowań do świąt:-))

      Usuń
  2. Jaka ilość kubków :) Hihi, ja tyle nie mam w całym domu :)
    U mnie dekorowanie jeszcze musi poczekać, są tylko niewielkie akcenty świąteczne - np. elf od Mici Marzeny, orzechy włoskie w szklanej misce, cotton balls u syna w pokoju. Resztę wyciągnę prawdopodobnie we wtorek lub środę i już nie mogę się doczekać! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. A nice collection of cups. Merry and Bright.
    Merry Christmas
    Thelma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca kolekcja kubeczków. Ja dzisiaj zakończyłam dekorowanie, trochę żal, bo bardzo lubię to zajęcie:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kubeczki.:) Jak zawsze u Ciebie cudnie.:) U mnie na razie tylko część dekoracji wyciągnięta. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...