niedziela, 6 grudnia 2020

Druga niedziela adwentu:-)


Dziś druga niedziela adwentu więc czas zapalić drugą świeczkę.
A ja chciałam Wam pokazać mój drugi świecznik adwentowy.
Jak co roku w każdą niedzielę adwentu pokażę Wam inną propozycję
na świecznik adwentowy. U mnie nigdy nie kończy się na jednym:-)
Mam zawsze tyle pomysłów, że musze dać im upust i je zrealizować:-)
Nie zawsze zobaczycie zdjęcia z zapalonymi świeczkami
ponieważ trochę czasu trwa obróbka zdjęć 
i nigdy nie udaje mi się na blogu zamieszczać zdjęć na bieżąco. 
Jeśli chcecie być bardziej na czasie z tym co robię 
to zapraszam Was na moje konto na Instagramie.
Pięknej niedzieli Wam życzę:-))


Today is the second Advent Sunday so it's time to light the second candle.
And I'm here to show you my second advent candle holder.
Every year I show you a different candle holder every Advent Sunday.
I have so many ideas that I prepare 4 different propositions. 
I love lighting the candles.
However, you won't often find here pictures with lit candles 
because it really takes time to post a blog entry 
and I take pictures with a few weeks advance.
If you want to see what's going on in my life every day 
then you are welcome to visit my Instagram account.
Have a great Sunday:-)

6 komentarzy:

  1. Piękny adwentowy wieniec :) ja zdecydowanie wolę zapalone świecie :) Twoje aranżacje zawsze cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja też wolę jak świeczki się palą:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Śliczny ten wieniec i łatwy do ustawienia. Może jeszcze ja coś wymyślę bo nie zdążyłam. Mam tyle pomysłów ale z realizacją nie nadążam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rzeczywiście prosty do wykonania więc pozlecam:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Bardzo ładna kompozycja, prosta i naturalna. Lubię jabłuszka w zimowych aranżacjach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię dekorować dom jabłuszkami:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...