sobota, 5 grudnia 2020

Pierwsze pierniczki:-)


Dzień dobry w sobotę:-))
Nie wiem jak Wy, ale ja mam już pierwsze tegoroczne pierniczenie za sobą.
I zapewne nikt z Was się nie zdziwi jak powiem, że te pierniczki, 
które tu widzicie są już tylko wspomnieniem. Nawet nie zdążyłam ich polukrować.
W tym roku wykorzystałam nowy przepis od Magdy z bloga Słodki Pomysł
i muszę Wam powiedzieć, że te pierniczki to hit.
Każdy kogo nimi częstowałam prosił o przepis.
Pierniczki są super mięciutkie, fajnie się je wyrabia i wycina.
Są po prostu idealne. Ja się chyba przerzucę ze zwykłych pierniczków 
właśnie na takie w stylu pierników alpejskich.
W przyszły weekend piekę je jeszcze raz i schowam szczelnie do puszek
to może uchowają się do świąt:-))
A jak sytuacja z piernikami wygląda u Was?


Hello on Saturday:-) How are you today?
Have you already baked your gingerbread cookies?
I have and you won't be surprised if I tell you that these cookies
have already disappeared. I even didn't manage to decorate them.
This year I used Magda's recipe. She has a great blog called A Sweet Idea.
These gingerbread cookies are very soft and delicious. 
Every person who tried them wanted a recipe.
I think I will have to bake them again next weekend. 
If I'm lucky nobody will eat them before Christmas.
And what about you? Are you going to bake gingerbread cookies?






Pięknego weekendu Wam życzę:-))

Have a great weekend:-))

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie piekłam swoich pierników, tylko robiłam kruche ciastka, bo właśnie nie lubimy twardych pierników. Ale skoro te wychodzą miękkie, to może się skuszę. Jeżeli tak, to na pewno się pochwalę :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten przepis jest po prostu idealny, a pierniczki są tak mięciutkie i pyszniutkie, że znikają w oka mgnieniu:-) Polecam ten przepis:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Przepięknie sie prezentują :) wygladają smakowicie :) z moich juz nie wiele zostało ale w przyszłym tyg upiekę trzecią ture i to już z mysla o Świetach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Właśnie te wypieki najbardziej lubię w świątecznych przygotowaniach:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Piękne pierniczki, na samą myśl aż zapachniało ich aromatem. Ja w tym roku nie piekę pierników, nie czuję się na siłach. Pozdrawiam serdecznie Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Przykro mi bardzo, że nic nie pieczesz:-( To może prześlę Ci pachnącą paczkę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Wspaniałe że nie dziwię się że już znikły. Mam wielki plan też upiec ciastka nie koniecznie pierniki na święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Przedświąteczne pieczenie to magia:-))
      Przyjemnego pieczenia Ci życzę:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...