wtorek, 8 grudnia 2020

Aranżacja stołu: White Alice:-)



Dzisiaj mam dla Was bardzo klasyczną propozycję nakrycia stołu na święta:-)
I w przeciwieństwie do poprzedniej bardzo kolorowej aranżacji,
w tej stawiam na klasyczną biel z drewnianymi dodatkami.
Wykorzystałam tutaj naczynia z serii Alice White od Green Gate.
Powiem Wam, że to mój faworyt na tegoroczną Wigilię.
Nie wiem jeszcze czy ostateczna stylizacja będzie taka jak ta. 
Zobaczymy co mi się w głowie urodzi.
Na dzień dzisiejszy jestem zauroczona pięknem bieli.
A Wy wolicie kolorowe aranżacje 
czy te utrzymane w jednej tonacji kolorystycznej?
Dajcie znać jakie Wam się bardziej podobają.


Today's Christmas table styling is pure classic.
In comparison to my last table arrangement which was colourful 
this one is only pure white with some wooden touch.
I used Alice White Collection from Green Gate.
I love this tableware. It's so magnificent.
I think this is how my Christmas Eve table will look like,
although I'm not sure what else will come to my mind.
I'm really very much into white today.
What about you? Do you prefer more colourful table settings
or maybe those in one colour scheme?
Let me know which option are you:-))
















Dziękuję za odwiedziny i każde Wasze słowo:-))

Thank you for stopping by and every word you leave in the comments:-))

14 komentarzy:

  1. Klasyka zawsze się obroni. Piękna, elegancka ceramika, podoba mi się, że biel przełamałaś ciepłem drewna. Super aranżacja, bardzo w moim stylu. Nie mam jeszcze ostatecznej koncepcji stołu, może w tym tygodniu zrobię jakąś małą przymiareczkę:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba ta dekoracja. Do mnie też przemawia połączenie drewna i białej ceramiki:-)) Twoje dekoracje są piękne:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Piękna aranżacja Anitko.:) Ja raczej lubię takie stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ciesze się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Stół wygląda bardzo elegancko:))))ja lubię mieszać porcelanę:))biały talerz płytki a na nim głęboki z niebieskim angielskim wzorem:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanką mieszania porcelany:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. To ja się wyłamię i powiem, że kocham kolory, chociaż akurat te naczynia dzięki temu, że nie są gładkie, wyglądają niesamowicie ciekawie i elegancko. Drewno uwielbiam w różnych postaciach i u nas często goszczą jakieś elementy drewniane jako ozdoba w czasie świąt. Dzięki takiemu połączeniu wszystko wydaje mi się bardziej świąteczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham kolory, ale od czasu do czasu i klasyczna biel się u mnie pojawia. Jednak w czasie Bożego Narodzenia stawiam na tradycyjne świąteczne kolory:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Ślicznie wyszło, a te wiklinowe podkładki mnie zauroczyły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadłam jak je zobaczyłam:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Moje serce skradły podkładki wiklinowe. Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...