poniedziałek, 14 grudnia 2020

Moje pierniczki:-)



Grudzień kocham za wiele rzeczy,
ale najbardziej za pierniczki.
Nie wyobrażam sobie świąt bez pierniczków domowej roboty.
Ich zapach to magia świąt.
Cały rok czekam na to by móc się pobawić i je ozdabiać.
Jest to niesamowity relaks. Kocham to:-)
Nadal efekt końcowy mnie nie zadowala w 100%,
ale praktyka czyni mistrza więc się nie poddaję
i liczę na to, że pewnego dnia będę zadowolona ze swojej roboty:-)
A jak u Was? Pierniczycie w tym roku?


I love December for many things
but most of all for gingerbread cookies:-)
I can't imagine Christmas without homemade cookies.
Their smell brings Christmas magic to life.
I wait all year to play a bit and decorate gingerbread cookies.
It's a very relaxing activity. I love it.
I'm still not satisfied with the final effect
but I don't give up and I do hope that practice makes perfect
and one day I'll be fully satisfied with my icing:-)
What about you? Are you baking gingerbread cookies this year?












Dobrego dnia:-)

Have a good day:-)

18 komentarzy:

  1. A z czego dokładnie jesteś niezadowolona? Są piękne! Naprawdę wyglądają jakby cukiernik je przygotował.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lukier nie wyszedł dokładnie taki jak chciałam, był zbyt gęsty i nie łączył się ładnie:-(( Ale popracuję nad tym:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Pierniczki wyglądają wspaniale:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Cieszę się, że się podobają:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Twoje pierniki są piękne, możesz być z nich naprawdę zadowolona, tym bardziej, że lukrowanie do łatwych czynności nie należy, wiem coś o tym :))) ja traktuję dekorowanie raczej jako dobrą zabawę czy chwilę wyciszenia, a efekt końcowy to już sprawa drugorzędna:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Cieszę się, że się podobają:-) Oj Lukrowanie tylko łatwe się wydaje, ale tak niestety nie jest. Ja również się przy tym świetnie bawię i przede wszystkim relaksuję:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Pięknie udekorowane pierniczki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Cieszę się, że się podobają:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Przepiękne pierniki Anitko, są wykonane po mistrzowsku. Na żywo wyglądają jeszcze piękniej, baaardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Cieszę się, że się podobają i mam nadzieję, że będą Wam smakować:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Pierniczki są urocze i bardzo apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjne jak dla mnie te pierniki. Ja upiekłam ciastka i zajęło mi to ... 6 godzin. Piekłam, piekłam i końca nie było widać . O 24 byłam padnięta ale i zadowolona bo będzie czym się dzielić. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) To bardzo czasochłonne zajęcie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  8. They are all so pretty. Too bad I'm allergic to ginger. I did a lot of baking this year, fruit cakes, etc.
    Merry Christmas
    Thelma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, too bad you are allergic:-((( Luckily you can eat different cakes:-))
      Christmas Greetings:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...