środa, 6 lutego 2019

Moje wypieki:-)



Choroba mnie rozłożyła i leżąc w łóżku wzięło mnie troszkę na wspominki:-)
Kto do mnie zagląda ten wie, że jedną z moich pasji jest pieczenie:-)
Oczywiście nadal się uczę piec i choć nie zawsze wszystko udaje mi się 
tak jak bym chciała to jednak nigdy nie przestanę próbować. 
Uwielbiam zapach świeżo upieczonego ciasta w domu.
Najbardziej lubię robić wszelkie drożdżowe bułeczki i ciasta 
ponieważ one zawsze wychodzą:-) Od lat piekę też swój chleb.
Pieczywa jako takiego w zasadzie w ogóle nie kupuję w sklepie,
no chyba, że jest jakaś wyjątkowa sytuacja.
A poza tym lubię pichcić słodkości wszelkiego rodzaju:-)
A jak to jest u Was? 
Lubicie piec i pichcić czy trzymacie się z daleko od kuchni?
A wszystkie moje dokonania w tym temacie znajdziecie TUTAJ:-)


I've got flu and I'm lying in bed and so I found these old pictures on my blog
and I decided to finally post them:-)
Who visits me knows that one of my passion is baking:-)
Of course I'm still learning how to bake and although I do not always succeed 
in this field I will never give up:-)
I love the smell of freshly baked cakes and bread:-)
I love baking yeast cakes the best because they are very easy to bake:-)
I've baked my own bread for years:-)
I hardly ever buy bread in the shop, only when there is an emergency:-)
I also love baking cakes:-)
And what about you? Do you like cooking and baking? 
All my baking posts are HERE:-)




Drożdżowe bułeczki piekę w różnych opcjach:-)
Czasami zawijam je w boczek, ta  opcja jest świetna na grila:-)


I often bake these delicious yeast rolls.
Sometimes I roll them with bacon, this option is perfect for barbacue party:-)









A to nasz ulubiony chlebek pełen ziaren:-)
Przepis na niego i inne moje chlebki znajdziecie TUTAJ.


And here is our favourite bread full of different seeds:-)
All my bread recipies are HERE:-)










No i czas na coś słodkiego:-)
Nasz numer 1 to oczywiście Pavlova:-)


Time for something sweet:-)
Our number 1 is Pavlova:-)






Jagodzianki:-)))


Blueberry Buns:-)))


Wafle z domową masą krówkową:-)
To jest mój smak dzieciństwa, a przepis znajdziecie TUTAJ.


One of my favourite treat that I remember from my childhood:-)
Waffles with homemade fudge:-)
The recipe is HERE.


A to jeden z moich kaktusów:-))

And here is one of my cacti:-))


Dobrego dnia Wam życzę:-)))

Have a good day:-)))

12 komentarzy:

  1. Mistrzyni!Ty to masz chyba talent do wszystkiego :) Pieczesz, robisz piękne zdjęcia no i to wyczucie stylu. Mega mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te miłe słowa😊 niestety do perfekcji wiele mi brakuje, ale jak to mówią praktyka czyni mistrza więc przynajmniej próbuję😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  2. Ale pyszności!!!
    Domownicy mają skarb w domu :)
    wafle przekładane kremem domowej roboty są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo🤗
      Wafle to też mój numer jeden, a najlepsze są jak zrobi je mama😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  3. Anitko, jak pysznie dziś u Ciebie, tymi bułeczkami aż mi zapachniało, naprawdę, aż się głodna zrobiłam <3 Same pyszności na każdym zdjęciu <3
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bułeczki są super pyszne więc polecam😋 ja je często robię😋
      Pozdrawiam serdecznie🤗💗🤗

      Usuń
  4. Zdrówka życzę.Smakowite i jednocześnie piękne te Twoje wypieki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo🤗
      Pozdrawiam serdecznie🤗💙🤗

      Usuń
  5. Pięknie wyglądają takie smakowite te wypieki bardzo lubię właśnie swojskie wypieki i nie tylko chleby ale i słodkie też. Bardzo fajnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo🤗 My też bardzo lubimy domowe wypieki😋😋😋😋
      Pozdrawiam serdecznie🤗💙🤗

      Usuń
  6. Zdrowia życzę. Wszystkiego wygląda mega smakowicie.
    Zdjęcie ekstra
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko🤗
      Już się lepiej czuję więc jest nadzieja😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗💙🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...