poniedziałek, 25 lutego 2019

Aranżacja stołu: Magic Garden i słodkie beziki:-)



Powiało u mnie wisoną na całego,
a to za sprawą tej cudownej, polskiej porcelany od Altom Design
z kolekcji Magic Garden. Będąc ostatnio na zakupach w moim ulubionym 
centrum ogrodniczym Jucca znalazłam te oto piękności i przepadłam.
No nie mogłam się powstrzymać. Wiem, jestem nierefolmowalną jednostką.
Choćbym nie wiem jak się zapierała, że już skończyłam z kupowaniem porcelany
niestety nie mogę przejść obojętnie gdy widzę takie cuda 
a gdy cena jest równie zachęcająca to po prostu nie ma mocnych:-)
Z tą cudną porcelaną pięknie zgrały się mini beziki:-)
Jest to klasyczny przepis na bezę Pavlova
jednak tym razem zamiast jednej dużej bezy zrobiłam kilka mniejszych
i myślę, że następnym razem też się na to zdecyduję.
Nie trzeba bezy kroić, nic się nie kruszy,
a każdy gość dostaje piekną mini bezę na talerzu:-)
Jak Wam się podoba taka opcja tego tradycyjnego deseru?


Spring is on my table thanks to this beautiful Polish tableware called Magic Garden
by Altom Design. When I last visited my favourite garden center Jucca,
I just couldn't resist and I just brought home these beautiful dishes.
I know, that I promise myself not to buy any more of these
but I just can't stop. I may be addicted to tableware
and I'm no longer going to fight with this addiction.
For my guests I served these mini meringues.
I used a classic recipe for Pavlova Meringue
but instead of making one big, I went for a few smaller ones.
I think it's a better choice because every guests gets their own meringue
and you don't have to cut and crumble it while serving.
How do you like this mini version of this delicious dessert?


































Dobrego staru w nowy tydzień Wam życzę:-)))

Have a good start into a new week:-)))

10 komentarzy:

  1. Przepiękna dekoracja stołu! Podobają mi się wyraźne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😃 cieszę się że się podoba👍🏻😃

      Usuń
  2. Pięknie i smakowicie :)
    Piękne sztućce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 sztućce również mnie się bardzo spodobały😉 nie mogłam ich nie kupić 😉
      Pozdrawiam serdecznie 😍

      Usuń
  3. Rzeczywiście piękna zastawa.A do tego te niezwykłe sztućce. Pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że się podoba 😃😍😃
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  4. Wspaniała zastawa. A beza dla każdego jest ciekawym rozwiązaniem i również pięknie się prezentuje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💚 Beza zawsze wszystkim smakuje😋 Jest to pewnik na każdą imprezę👍🏻
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  5. Już takie mini torcik robiłam ale musi mnie wykonanie dużej bezy mimo wszystko. Śliczna kolekcja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie następnym razem zrób dużo bezę👍🏻 Goście będą zachwyceni 👍🏻
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...