środa, 20 lutego 2019

Mała czarna:-)


Zapraszałam Was ostatnio na herbatkę to dzisiaj pora na kawkę:-)
Przyznać się muszę, że nie należę do smakoszów kawy,
stanowczo jeśli mam wybrać między kawą a herbatą wybieram to drugie.
Nie znam uczucia uzależnienia od tego napoju
i poranna kawa w żaden sposób na mnie nie działa.
Jednak od czasu do czasu nachodzi i mnie ochota na kawę,
ale bym ją wypiła potrzebuję jakiegoś dopalacza np. w postaci śmietanki:-)
Tej śmietanki oczywiście musi być bardzoooooo dużo:-))
To co, kto reflektuje na taki kubas porządnej kawy?
A Wy co wolice? Kawę czy herbatę?


Last time I invited you for a cup of tea so today I'm serving coffee:-)
I must admit that I'm not a coffee person.
If I am to choose between coffee and tea I always go for the second.
I don't need a cup of coffee in the morning in order to wake me up.
However, from time to time I am in a mood for a cuppa
especially when it's served with extra cream:-)
The more cream, the better:-)
So, who wants to join me?
And what about you? Do you prefer coffee or tea?


















Dobrego czwartku Wam życzę:-)

Have a good Thursday:-)

12 komentarzy:

  1. Pięknie podana kawka, ale się nie skuszę, bo kawy nie pijam. U mnie króluje herbata, czasem skuszę się na cappuccino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko od święta kawę pijam, też jestem miłośniczką herbat😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  2. Piękna filiżanka ale ja wolę herbatkę :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz tak samo jak ja😉👍🏻😉👍🏻
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  3. Bez kawy nie potrafię żyć, a herbatą się delektuję ;-) Jaki uroczy stołeczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kawa mogłaby nie istnieć😉😉😉 i spokojnie bym przeżyła, herbata to co innego😉
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. herbaciara ze mnie ,ale dobra kawą nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muito belas as imagens. Bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  6. That's a beautiful cup of coffee. And I'm sure it's delicious.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...