niedziela, 3 lutego 2019

Wiosna w naszym salonie:-)


Czy Wy też tęsknicie już za wiosną?
Pogoda u nas iście zimowa więc postanowiłam sobie w salonie 
zrobić lekko wiosenny nastrój. Zniknęły już wszelkie zimowe ozdoby,
a pojawiają się hiacynty, szafirki i narcyzy.
Pomysł przyniesienia kilku prostych gałęzi okazał się ozdobą uniwersalną.
Sprawdził się jako świąteczna dekoracja gdy były na nim zawieszone bombki,
teraz nic na nim nie zawieszam, a i tak cieszy oko, 
a już niedługo pojawią się na tych gałązkach jajeczka i zajączki:-)
Ostatnio zauważyłam, że zaczynają mi się podobać wszelkie odcienie zieleni
i na meblach i w dodatkach. Mam też słabość do botanicznych obrazków.
No cóż, gusta nam się podobno co 5 lat zmieniają:-)


Do you long for spring?
Although it's cold outside and winter is still on, I really want spring.
That's why I decided to create some spring mood in my living room.
All winter decor disappeared and now I went for spring plants like hyacinths,
grape hyacinths and daffodils.
I still like this idea of bringing some twigs because they make universal decor.
They were perfect fo Chrismas ornaments, 
now I left them without any decorations and they still look nice 
and soon there will be some Easter eggs and bunnies:-))
I've noticed that recently I really like all shades of green: 
green furniture and green decor and I'm very much into botanical posters:-)
Well, they say that your taste changes every 5 years:-)










Nasza tegoroczna choinka nie zrzuciła żadnej igły, 
dlatego postanowiłam zdjąć z niej ozdoby i zostawić ją w domu. 
Może choć tą jedyną uda mi się wiosną przesadzić do ogrodu i się przyjmie. 
Trzymajcie kckiuki:-)


Our Christmas tree is still looking good so I decided to leave it at home
and I will plant it in my garden in spring
and maybe it will hopefully survive:-) So fingers crossed:-)

12 komentarzy:

  1. Też wprowadzam coraz więcej kwiatów do domu, jakbym podświadomie szukała wiosny, ale to początek lutego dopiero. Twój salon ładnie się prezentuje w zieleniach.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jeszcze trochę przyjdzie nam poczwkać na wiosnę, ale trzeba sobie jakoś w domku wiosenną atmosferę stworzyć😉
      Pozdrawiam serdecznie💚

      Usuń
  2. Podobają mi się te zielenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo u ciebie jak zawsze. a najpiękniej będzie, gdy słońce zacznie nam wreszcie malować domy! już nie mogę się doczekać tych wiosennych promieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na to przyjdzie nam chyba jeszcze poczekać😉💚💚
      Pozdrawiam serdecznie💚

      Usuń
  4. Też mnie przyciąga zielony. Właśnie za sprawą koloru tego fotela. Mam w planach zrobić sobie jakiś mały mebel w tym odcieniu :-) No ale czego to ja nie mam w planach... Zapowiada się istne szaleństwo :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by wszystkie Twoje plany udało Ci się zrealizować👊👊
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  5. Botaniczne rysunki są wspaniałe. Figura Maryji jest piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💚 Figurka Maryji wiele przeszła i nie do końca udało mi się ją zrekonstruować, ale pomimo jej braków i tak ją bardzo lubię💗
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  6. Ale klimat - podobają mi się naturalne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje krzesło na biegunach to dzieło sztuki, przepiękne! A w połączeniu z tym kominkiem... aż chciałoby się rozsiąść i zaczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...