środa, 13 lutego 2019

Powiew wiosny: Szafirki:-)


Czy Wam też tęskno już do wiosny?
Przywołuję w domku wiosenne klimaty znosząc co chwila
cebulkowe roślinki ponieważ dłuży już mi się nieco ta zima.
Chciałabym poczuć ten powiew wiosennej świeżości,
ale pewnie przyjdzie nam jeszcze na to troszkę poczekać.
W międzyczasie pocieszam się szafirkami, hiacyntami, narcyzami
i wszelkimi innymi wiosennymi kwiatkami.
Jak mi przekwitną to wyciągam cebulki, zasuszam je,
gdy zrobi się ciepło wsadzam do ogródka, 
a potem mam miłe niespodzianki gdy ponownie zakwitną:-)


Do you long for spring?
I create spring mood by bringing home bulb plants.
I am fed up with winter and cold weather.
I would like to feel this fresh breath of wind
but I think we will still have to wait for that.
In the meantime I cheer myself up with hyacinths, grape hyacinths,
daffodils and other spring plants.
When they finish blossoming I always dry the bulbs and then when it's warm 
I plant them in my garden. It's a great surprise when they blossom again:-)










Dziękuję za odwiedziny i dobrego dnia Wam życzę:-))

Thank you for stopping by and have a nice day:-))

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, cudne wiosenne klimaty w Twoim domu :D
    U mnie wciąż jeszcze zimowo, jeszcze śnieżne dekoracje, ale jakoś tak mnie one cieszą :D
    Szafirki bardzo lubię, w ogródku mam ciemniejsze, te błękitne są prześliczne, takie niesamowicie delikatne :D
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię te delikatne kwiatki, takie malutkie takie urokliwe 💙 pozdrawiam serdecznie 🤗

      Usuń
  2. Piękne szafirki.:) Marzą mi się w ogrodzie ciut ciemniejsze lub/i białe. Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie trzeba to marzenie zrealizować👍🏻👍🏻👍🏻 Pozdrawiam serdecznie 🤗

      Usuń
  3. Chyba coraz częściej myślimy o wiośnie. U mnie również kwiaty cebulowe w domu, a potem wsadzam je do ogrodu. Jeszcze troszkę, jeszcze chwilkę... Będzie wiosna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że to już niedługo ale tak trudno być cierpliwym na finiszu 😉😉😉 pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🤗🤗🤗
      pozdrawiam serdecznie 😍😘😍

      Usuń
  5. U mnie też już zagościły szafirki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna bez Szafirków to nie wiosna😉😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie 🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...