czwartek, 25 marca 2021

Świąteczna rolada:-)


Czas najwyższy pomyśleć już nie tylko o świątecznym wystroju domu
ale również o świątecznych wypiekach.
Przymierzając się do nich, przypomniałam sobie stary przepis na roladę,
który Wam podawałam TUTAJ.
Jak udekorujecie ją czekoladowymi jajeczkami 
to może być fajną alternatywą dla tych co nie przepadają 
na przykład za mazurkami. Tak jak ja:-)
Krem można też zrobić na bazie serka mascarpone i kremówki,
taki jak do tortów, a roladę wysmarować domowym dżemem malinowym. 
Będzie wtedy bardziej owocowa. Co kto woli:-)
A Wy już wiecie co upieczecie w te święta?


It's high time we started thinking not only about Easter decor,
but also about Easter cakes.
I was kind of practising a bit and I baked this sponge cake roulade
according to the old recipe that you can find HERE.
If you decorate it with chocolate eggs it can be a perfect option for Easter cake.
You can make cream with mascarpone cheese and heavy cream if you like.
You can also add some homemade raspberry jam to make it even tastier:-)
What are you going to bake for Easter?






Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

9 komentarzy:

  1. U mnie na pewno będzie mazurek czekoladowy z bakaliami, baby drożdżowe i coś jeszcze. Rolady nigdy nie piekłam bo mam wrażenie że to dla mnie za trudne :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolada tylko wydaje się trudno natomiast jest to bardzo proste ciasto trzeba tylko spróbować:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Oj czas, czas... a ja i z jednym i drugim jeszcze w lesie:))) Pięknie prezentuje się Twoja rolada. U mnie na pewno będzie baba, sernik... może upiekę ten a la sadzone jaja, no i ciasteczka. Święta spędzamy tylko we trójkę, więc nie chcę przesadzać ze słodyczami:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też gości za dużo nie będzie, ale coś tam zawsze trzeba zrobić w końcu mamy święta:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. O wow, piękna!
    U mnie menu jeszcze na etapie planowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciast raczej nie planuję, bo dziecko chce ciasteczka. Ale najgorsze jest to, że nie mam żadnego pomysłu jaką zrobić sałatkę, żeby wszyscy ją zjedli.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oops, to ja Ci niestety nie pomogę. Nie ma nic gorszego jak każdy z domowników lubiący co innego:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. rolada wygląda kusząco! moje ograniczanie cukru zapewne uleciałoby w kosmos na sam jej widok :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...