piątek, 12 marca 2021

Pierwsza wiosenna aranżacja stołu:-))


Na przekór temu co za oknem postanowiłam zrobić pierwsze przymiarki 
do wiosenno-świątecznej aranżacji stołu.
Jeszcze zajączków i baranów nie powyciągałam, 
ale na stole pojawiły się już gniazdka z jajeczkami 
i to one nadają wiosenny klimat tej dekoracji:-)
Bazą tej stylizacji są te same tekstylia,
które widzieliście w poprzedniej aranżacji, link TUTAJ.
Jednak tym razem użyłam zupełnie innej zastawy stołowej
mojej ulubionej kolekcji Rae Dunn.
Zobaczcie jak mając jedną bazę można się bawić tworząc różne stylizacje.
Aby nie było za nudno i by zrobiło się bardziej wiosennie 
dodałam do tego wszystkiego kilka różowych kwiatków.
Jak Wam się podoba ta dekoracja?
Dajcie znać w komentarzach, a powiem Wam, 
że powoli robią się już aranżacje bardziej świąteczne:-)


The weather is more autumn like outside
but I tried to get some spring vibes and so I prepared this tablescape.
I haven't used any Easter bunnies or lambs as decors yet
but it's just a matter of time. Here you will find only some nests with eggs.
They add a touch of spring. The base for this table styling are the same 
textiles as in THIS decoration. However, this time I went for quite 
a different tableware. I used my favourite set from Rae Dunn. I love it.
Now you can see how you can create different styling with the same things.
To get spring mood I simply added some pink flowers.
How do you like this tablescape?
Let me know in comments below:-)
I'm going to show you soon some Easter table decorations
so you can get inspired:-)
















Miłego weekendu dla Was:-)

Have a great weekend:-)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna dekoracja stołu:))Ja tez często wcześniej dekoruję stół,żeby zobaczyć efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem uzależniona od dekorowania stołu. Zmieniam dekoracje niemal z dnia na dzień:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Piękna dekoracja. Ja to zawsze na ostatnią chwilę coś klecę i dlatego może nie są one takie ładne jak Twoje . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kiedyś zrobić dekorację z małym wyprzedzeniem:-)
      Myślę, że spodoba się to nie tylko Tobie, ale i Twoim domownikom:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...