piątek, 19 marca 2021

Kredens w wielkanocnym wdzianku:-)


Mój kredensik przybrał nowe, wiosenne wdzianko.
Powiało świeżością i choć za oknem zima na całego 
razem ze śniegiem to w moim domku są już świąteczne klimaty. 
Lubię wyciągać z pudeł te wiosenne ozdoby i za każdym razem mam wrażenie 
jakbym odkrywała wszystko na nowo 
bo się jednak przez rok zapomina co się ukryło w pudłach:-)
A Wy już wyciągacie świąteczne dekoracje czy jeszcze nie?
Tak naprawdę to za dwa tygodnie mamy już święta
więc chyba czas najwyższy:-)


My kitchen dresser got a new decor:-)
It's very fresh and although the weather here in Poland is snowy and cold
at home it's warm and spring like.
I like opening all the boxes and discovering all my Easter decor again
because you tend to forget what decorations you have. 
What about you? Have you started decorating for Easter?
It's in two weeks time so it's high time:-)














Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a good weekend:-))

14 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda Twój kredens w świątecznej odsłonie:))półmisek z króliczkiem cudny:))))ja też już powyciągałam świąteczne dekoracje:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten półmisek to mój tegoroczny nabytek. Uwielbiam go. Ciężko było go zdobyć więc tym bardziej jest cenny:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. I ja wyciągam :) Niecierpliwa, robię to równocześnie z robieniem porządków. Ale tak jak napisałaś, to frajda niesamowita...
    Pozdrawiam, Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj te porządki...ja też zawsze jak coś przestawiam to przy okazji sprzątam. Ale jeszcze okna mnie czekają...choć jeśli pogoda się nie zmieni to chyba spasuję w tym roku z ich myciem:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Pięknie. Ja za dużo ozdób nie mam i przyznaję, że nie za bardzo chcę mieć więcej. Bo muszę uważać na koty i dziecię moje, więc jest minimalistycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja minimalistką nigdy nie byłam i nie będę:-( No nie jest mi po drodze z minimalizmem:-) A mój pies nauczył się już być ostrożny i nic mi nie przetrąca.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Ślicznie Anitko, kredens prezentuje się przepięknie, każda rzecz to perełka....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Cudownie się prezentuje w tym świątecznym wydaniu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. U Ciebie jak zwykle bardzo pięknie i radośnie, ja z zachwytem oglądam te wszystkie drobiazgi, które pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...