środa, 10 marca 2021

Kilka kuchennych kadrów:-)


Wiem, że najbardziej ze wszystkiego lubicie kadry kuchenne,
a że kuchni tu ostatnio nie było za wiele
to dzisiaj spieszę do Was z tymi oto fotkami.
Kuchnia to serce domu:-)
Moja ma 14 lat, przeszła już małe metamorfozy takie jak np. malowanie płytek.
Jednak to nie do końca zdało egzamin i w końcu
zdecydowałam się na położenie płytek z cegły.
Płytki imitujące cegłę zostały położone na istniejące płytki. 
Obyło się bez kucia:-)
Czy dzisiaj coś bym w niej zmieniła?
Tak, jedną rzecz: nie zrobiłabym lodówki w zabudowie
tylko zdecydowałabym się na wolnostojącą.
Dlaczego? Lodówka do zabudowy jest mniejsza, zamrażalnik jest malutki,
a jak się zepsuje zawias w drzwiach to jego wymiana wymaga 
nie lada gimnastyki włącznie z wystawianiem drzwi w lodówce.
Kiedyś żałowałam, że piekarnik mam w tradycyjnym miejscu,
myślałam, że wstawienie go wyżej jest wygodniejsze, 
ale dziś nie mam już z tym problemu.
A Wy co zmienilibyście w Waszych kuchniach?


I know that you like the kitchen shots most of all
and since there aren't many posts with it on my blog
so today I'm here to show you some parts of my kingdom.
Kitchen is the heart of the house.
Mine is 14 years old and I've already changed a few things.
First of all, I painted tiles, but I wasn't happy with the results
and so we decided to put new tiles which look like brick.
We didn't hack off the old wall tiles, we put the new ones on the old ones.
This way there was no demolition:-)
Would I change anything in my kitchen today?
Yes, I would. I wouldn't like to have a built-in fridge
because it's much smaller. Another problem is when the hinge breaks
then it's not so easy to replace it.
There was a time when I regretted not having the oven higher
but now I'm all right with it.
And what about you? Would you change anything in your kitchens?








Szczęśliwego dnia dla Was:-))

Have a happy day:-))

8 komentarzy:

  1. Piękną masz kuchnię:))lubię taką przytulność:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. O wiele bym dała żeby moja kuchnia przypominała Twoją. U mnie wszystko do wymiany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoją kuchnię! Co ja zmieniłabym w swojej? Skułabym cały tynk ze ścian (ok, chociaż z jednej)i zostawiła starą cegłę, która jest pod tynkiem. Niestety, jest to marzenie ściętej głowy, bo mój kochany M. nigdy mnie w tym nie poprze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, masz prawdziwą, starą cegłę pod tynkiem! Ileż bym za taką dała. Ja bym nie przestała wiercić dziury mężowi w brzuchu aż w końcu miał by dość mojego gadania i by się zgodził na remont:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Kuchnię Masz piękną bardzo mi sie podoba, wszystkie szczegóły starannie dobrane. Różowa lampa mnie zachwyca.
    Moja kuchnia jest cała do wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:-))
      Różowa lampa długo za mną chodziła nim się w końcu na nią zdecydowałam:-)) Ale do odważnych świat należy.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...