niedziela, 21 marca 2021

Jadalnia gotowa na święta:-)


Powyciągałam już wszystkie moje zające i barany
i teraz sobie wszystko ze spokojem dekoruję.
A ponieważ minimalizm jest mi obcy
postanowiłam również udekorować lampę w jadalni.
A co tam:-) Nie wiem jak u Was, ale u mnie musi być widać w domu, 
że są święta. Uwielbiam taki dekoracyjny przepych w tym wyjątkowym czasie.
A jak to wygląda u Was?
Też lubicie jak jest dużo dekoracji 
czy jednak jesteście z teamu minimalizm?


I have already taken out all my Easter decor
and now I'm styling my house for this special time.
 Since minimalism is a stranger to me
I also went for decorating a lamp in the dining room.
I know, it's a little too much, but I couldn't stop myself.
Well, I do believe that in order to have a nice festive atmosphere
you need a lot of decorations.
What about you? Are you a minimalism team or a luxury team?






Dobrego dnia dla Was i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a great day and thank you for stopping by:-))

8 komentarzy:

  1. Twoja jadalnia wygląda bardzo świątecznie:))u mnie minimalizm nie występuje w żadnej dziedzinie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja tak mam:-) Czasami próbuję z tym walczyć, ale natury nie da się chyba oszukać:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Skąd Ty bierzesz te różne cuda ?, ja też w tej sprawie nie jestem minimalistką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma się tę naturę chomika:-)) To lata zbieractwa:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Tym razem święta będą bardzo minimalistyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jakbym chciała nie jestem w stanie nic minimalistycznego zrobić:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście takiego przymusu nie mam:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...