poniedziałek, 29 marca 2021

Aranżacja stołu: Sielska Wielkanoc:-)


Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, 
a ja mam dla Was jeszcze kilka propozycji na dekorację stołu.
Dla tych niezdecydowanych mam jeszcze wiele pomysłów.
Może uda mi się codziennie przed świętami Was zasypywać inspiracjami:-)
Ta aranżacja jest w stylu farmhouse:-) Ten styl jest mi coraz bliższy.
Bardzo lubię taką niewymuszoną, wiejską elegancję.
Nie ma tutaj nic szczególnego, po prostu kilka kwiatków 
i dekoracje w postaci jajek.
Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach:-)


Easter is coming soon
and I'm here to share with you some inspirations for an Easter table.
I've got many ideas and I hope I will show you all of them here:-)
I will try to post every day:-)
This is a farmhouse style. 
I must tell you that I'm more and more into it right now.
I like this farm elegance, it's so simple yet charming.
There's nothing special on the table, just some flowers and eggs.
How do you like it? Let me know in comments below.














Dobrego tygodnia Wam życzę:-))

Have a great week:-))

2 komentarze:

  1. Świetne są te plecione podkładki i stojaki na jajka. Podoba mi się ta zastawa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-)) Te podkładki to moje ulubione, od jakiegoś czasu królują na stole.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...