czwartek, 24 września 2020

Smaczne Malinianki:-)


Cały tydzień chodziło za mną ciasto drożdżowe z owocami.
A ponieważ moje krzaczki malinowe w tym roku szaleją
zrobiłam sobie takie oto pyszne, drożdżowe malinianki:-)
W zasadzie korzystałam z przepisu na jagodzianki,
ale to czy dodamy jagody czy maliny nie ma większego znaczenia:-)
Przepis na nie podawałam Wam TUTAJ.
Ciasto robi się szybki, ale trzeba liczyć się z tym, 
że bułeczki równie szybko znikną:-)
A na co Wy ostatnio mieliście ochotę?


I really wanted to have something sweet today
and so I baked myself some delicious, yeast buns:-)
And since my raspberry bushes are still fruiting beautifully
I went for buns with raspberries:-)
The recipe is HERE if you want to try and make similar cakes.
It doesn't take much time to make them
but they tend to disappear really fast 
because they are fluffy and mouth watering:-)




Słodkiego piątku Wam życzę:-))

Have a sweet Friday:-))

8 komentarzy:

  1. Jeszcze takich bułeczek nie jadłam. Muszą być przepyszne. Radosnej soboty i niedzieli :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo je polecam ponieważ są przepyszne:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Moje oczy mówią mi , że na pewno smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdjęcia - aktywowały moje ślinianki i coś mi się zdaje, że będę musiała spróbować je zrobić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są po prostu przepyszne:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Pyszności... wierzę, że znikają błyskawicznie:))) U mnie malinki też obrodziły, chętnie wypróbuję przepis. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo pyszne są te bułeczki:-)) A moje maliny jeszcze teraz rodzą owoce:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...