czwartek, 17 września 2020

Jesienne akcenty w domu:-)


Uwielbiam Rudbekię, to zdecydowanie jedne z moich ulubionych kwiatów.
I choć teoretycznie za żółtym kolorem nie przepadam 
to te kwiatki mogę znosić do domu garściami:-) 
Muszę koniecznie je sobie zasadzić w ogródku 
by w przyszłym roku cieszyć się już swoimi własnymi kwiatkami:-))
Te cuda dostałam od koleżanki, wie co lubię:-))
Miłych jesiennych wieczorków Wam życzę:-))


I love Rudbeckia flowers:-)) They are one of my faves:-)
Although I'm not a big fan of yellow colour these flowers are the best
and I can decorate my whole house with them.
I need to plant them in my garden
so I will have my own flowers next year:-)
I got this bunch from my friend, she knows me well:-))
Have nice autumn evenings:-))


Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

14 komentarzy:

  1. Świetny bukiet. Też żółty nie jest moim ulubionym kolorem, ale przyznaję, że te kwiaty robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko od czasu do czasu żółte kwiaty są mile widziane:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Śliczne kwiatuszki, jak małe słoneczka.:) Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadzają słońce na salony:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Uwielbiam te kwiaty. Zawsze rosły na potęgę w babcinym ogrodzie. Teraz też w moim :-) Przynoszą słońce nawet w deszczowy pochmurny dzień... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je właśnie zasadziłam w swoim ogrodzie bo są piękne i tak jak piszesz wnoszą słońce do domu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Śliczny bukiecik. Kiedy parę lat temu tworzyłam swój ogród miał on składać się tylko i wyłącznie z białych, różowych i fioletowych kwiatów. Moja mama oczywiście nie rozumiała tej koncepcji... traktuje rośliny, jak ludzi i dla niej była to wręcz dyskryminacja ze względu na kolor... płatków? Najpierw podarowała mi karpę żółtych dalii, później sadzonki rudbekii... i tak moja wizja ogrodu w odcieniach bieli i różu przepadła z kretesem. Mam trzy odmiany żółtej rudbekii, pięknie zdobią ogród i w zasadzie są bezobsługowe... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że Twoja mama dobrze zrobiła dając Ci te wszystkie kolorowe kwiaty bo dzięki nim ogród zapewne ożył:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Takie małe słoneczniczki, jak słońce rozświetlają zakątki ogrodu.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kwiaty. Ja raczej nie przepadam za żółtymi kwiatami bo jakoś mi się kojarzą z szybkim nastaniem jesieni w ogrodzie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za żółtym nie przepadam, ale do tych kwiatków mam słabość:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Jak pieknie, jakby słonko rozsiadło sie w Twoim domu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...